בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

פארגו עונה 5 פרק 5 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

פארגו עונה 5 פרק 5 לצפייה ישירה, פארגו עונה 5 פרק 5 להורדה, פארגו עונה 5 פרק 5 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, פארגו עונה 5 פרק 5 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, פרגו עונה 5 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית, Fargo עונה 5 פרק 5 לצפייה ישירה, Fargo עונה 5 פרק 5 להורדה, Fargo עונה 5 פרק 5 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Fargo עונה 5 פרק 5 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: פארגו (באנגלית: Fargo) היא סדרת טלוויזיה מסוגת דרמת פשע שנוצרה בידי נואה האולי. הסדרה שואבת השראה מהסרט “פארגו” של האחים כהן, הנמנים עם מפיקי הסדרה. בדומה לסרט, גם הסדרה מתרחשת במינסוטה המושלגת. הקרנת העונה הראשונה של הסדרה החלה ב-15 באפריל 2014 בערוץ הטלוויזיה האמריקאי FX Networks, ובמקביל שודרה בישראל בערוץ הטלוויזיה HOT3 (עונה 1) ולאחר מכן בערוץ HOT Plus של חברת הכבלים HOT. בעונה הראשונה של הסדרה מככבים השחקנים בילי בוב תורנטון, מרטין פרימן, קולין הנקס, אליסון טולמן ובוב אודנקירק. העונה הראשונה של הסדרה זכתה בפרס גלובוס הזהב. הסדרה חודשה לעונה שנייה, אשר עלתה לשידור ב-12 באוקטובר 2015. בעונה זו מככבים קירסטן דנסט, פטריק וילסון, טד דנסון, בראד גארט ועוד. ב-23 בנובמבר 2015 חודשה הסדרה לעונה שלישית, אשר עלתה לשידור ב-19 באפריל 2017. העונה שודרה בישראל בערוץ HOT HBO במקביל לשידורה בארצות הברית. בעונה זו מככבים יואן מקגרגור בתפקיד כפול, קארי קון, מרי אליזבת’ וינסטד, גוראן בוגדן, דייוויד ת’יוליס ומייקל סטולברג. לאחר העונה השלישית, יצאה הסדרה לפגרה לתקופה בלתי מוגבלת, כאשר היוצר נואה האולי עסוק בפרויקטים אחרים והצהיר על מחסור בכיוון יצירתי לעונה רביעית. ביוני 2017 הצהיר האולי על אפשרות לעונה רביעית תוך כ-3 שנים. העונה רביעית, אשר צולמה בסתיו 2019, ומככבים בה בין היתר כריס רוק, ג’סי באקלי וג’ייסון שוורצמן עלתה לשידור ב-27 בספטמבר 2020. עלילת העונה מתרחשת בקנזס סיטי, מיזורי של שנות ה-50. בפברואר 2022 הסדרה חודשה לעונה חמישית. העונה החמישית צפוייה לעלות לשידור ב – 21 בנובמבר 2023. תקציר העלילה: דרמת פשע, אנתולוגיה שנוצרה על ידי נואה האוולי. בקנזס סיטי של שנות ה-50, חיות שתי משפחות פשע: פאדה האיטלקית וקאנון השחורה. כדי לשמר את הברית השברירית ולייצר מאזן כוחות, מחליפים שני ראשי המשפחות בין בניהם. פארגו” (“Fargo”), הדרמה המסקרנת של עונת האביב מבית רשת “FX” וחברת “MGM”, מבוססת על הסרט המפורסם משנת 1996 שיצרו הבמאים זוכי ארבעה פרסי האוסקר ג’ואל ואית’ן כהן.