בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מתודלקים פרק 5 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מתודלקים פרק 5 לצפייה ישירה, מתודלקים פרק 5 להורדה, מתודלקים פרק 5 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מתודלקים פרק 5 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, מתודלקים עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Obliterated פרק 5 לצפייה ישירה, Obliterated פרק 5 להורדה, Obliterated פרק 5 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Obliterated פרק 5 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Obliterated עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: לוחמים ביחידה מובחרת שסיכלו מזימה קטלנית בעיר החטאים יוצאים לחגוג את הצלחתם – אבל אז נחשף האיום האמיתי. כדי להציל את לאס וגאס, הם חייבים לנסות להתפכח. תקציר מורחב: הצוות שמאחורי “קוברה קאי” חוזר לנטפליקס עם קומדיית האקשן החדשה “מתודלקים” (Obliterated), אשר חושפת כעת טריילר ומבטיחה לנו לילה בלאס וגאס שלעולם לא נשכח… אבל אולי גם לא נזכור בבוקר. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של חיילים בכוחות המיוחדים אשר מצילה את העיר מפיגוע טרור. אך החגיגות נעצרות כאשר הם מבינים שהפצצה שניטרלו הייתה מזויפת והאיום האמיתי עדיין באוויר. כעת, כשהם מחוקים לגמרי מהשתייה והסמים שעשו במסיבה, עליהם לצאת שוב ולמצוא את הפצצה האמיתית לפני שהיא מוחקת את העיר. הטריילר מתחיל כמו סרט מתח טיפוסי, בו החיילים פורצים לבניין, מוצאים את הפצצה ומנטרלים אותה בדיוק ועדינות תחת לחץ. כשהמשימה מסתיימת בהצלחה, החבורה מנצלת את עיר החטאים כדי לחגוג את נצחונם כמו שצריך. באמצע המסיבה, כשהם בקושי ערים ולא מבינים איפה הם בכלל, הצוות מקבל טלפון שמודיע להם כי יש להם עד השעה תשע בבוקר להציל את העיר מהפצצה הגרעינית – והפעם באמת. הטריילר ממשיך להראות לנו את ההרפתקאות המטורפות אליהן ייקלעו החיילים במהלך הלילה, תוך שהם מנסים להוכיח שאפילו תחת השפעת סמים ואלכוהול, הם עדיין האנשים היחידים שאפשר לסמוך עליהם. הסדרה מגיעה מאת השלישיה של היידן שלוסברג, ג’וש הילד וג’ון הורוביץ, יוצרי “קוברה קאי” אותה נטפליקס רכשה מידיה של יוטיוב, אשר שידרה את שתי העונות הראשונות שלה בפלטפורמת יוטיוב Red. נטפליקס החלה לשדר את הסדרה החל מהעונה השלישית, והיא צפויה להסתיים עם עונתה השישית שתעלה בשנה הבאה. ב”מתודלקים” ייככבו ניק זיינו (“אגדות המחר”), שלי בנינג (“זאב צעיר: הסרט”), סי. תומאס האוול (“אריות הים”), פאולה לזארו (“המתים המהלכים”), טרנס טארל (“בי פלוס”) ואליסון גורסקי (“שרינקינג”). “מתודלקים” תעלה לנטפליקס ב-30 בנובמבר, 2023.