בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ברלין פרק 4 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ברלין פרק 4 לצפייה ישירה, ברלין פרק 4 להורדה, ברלין פרק 4 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ברלין פרק 4 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ברלין עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית, Berlin פרק 4 לצפייה ישירה, Berlin פרק 4 להורדה, Berlin פרק 4 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Berlin פרק 4 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Berlin עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: נטפליקס מרחיבה את עולם “בית הנייר” (Money Heist) עם סדרת הספין אוף החדשה “ברלין” (Berlin) שתתמקד, איך לא, באנדרס דה פונויוסה המכונה ברלין – אחיו למחצה ויד ימינו של הפרופסור. הסדרה תתרחש שנים לפני אירועי “בית הנייר”, בתקופה שבה ברלין (פדרו אלונסו) הסתובב ברחבי אירופה וביצע מעשי שוד רבים. על המטרה של ברלין כעת נמצא בית המכירות הפומביות הנחשב ביותר בפריז. כדי לעזור לו עם התוכנית, ברלין מרכיב צוות הכולל מומחה נשקים, פורץ מנעולים, אקדמאי וגאונת אבטחה. בטריילר מסביר ברלין לצוות כיצד הולך להתנהל השוד, שייקח אותם מתחת לאדמה, לקטקומבות של פריז. שם יהנדסו השודדים תעלות שיובילו אותם לאן שהם צריכים. בדרך, ברלין גם מתאהב ומוצא סיבות חדשות להתעשר. הבעיה היא שהאשה עליה שם עינו היא אשתו לשעבר של פולניאק – האדם אותו הוא מתכננן לשדוד. כשהפרשייה מתחילה להתגלגל, מגיעה לחקור אותה לא אחרת מראקל מוריליו, השוטרת שבעתיד תהפוך לחברת צוות השודדים של “בית הנייר”. תקציר רשמי: בימי הזוהר שלו, ברלין נפגש עם כנופיה בפריז ורוקם את אחת מתוכניותיו הגדולות ביותר: גניבת תכשיטים בשווי 44 מיליון אירו בלילה אחד.