בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בני מצווה פרק 5 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בני מצווה פרק 5 לצפייה ישירה, בני מצווה פרק 5 להורדה, בני מצווה פרק 5 שידור חי, בני מצווה פרק 5 שידור ישיר, בני מצווה עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה, בני מצווה עונה 1 פרק 5 שידור חי ישיר, בני מצוה פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: הסדרה “בני מצווה” מגוללת את סיפורם של אח ואחות – טוהר בת ה-12 ואביתר בן ה-13 המגיעים ביחד לשנת המצווה שלהם. הם נולדו באותו יום בהפרש של שנה, ובעוד כמה שבועות הם יחגגו בר ובת מצווה יחד. הדבר האחרון שהם רוצים הוא לחגוג יחד, אבל להורים שלהם אין אפשרות לקיים שני אירועים נפרדים באותה השנה, ולכן הם נאלצים לחלוק את אור הזרקורים. הזדמנות לשינוי הגזירה מגיעה, כשספר התורה העתיק של בית הכנסת נגנב, ותורם הספר מציע פרס כספי גדול למי שיעזור במציאתו. טוהר ואביתר חוברים זה לזו כדי לחקור את הגניבה בעצמם, למצוא את הספר – ולהשיג את הכסף, שיעזור להם לפצל את האירועים ולחגוג בנפרד. אל שני האחים מצטרפים החברים הכי טובים שלהם, ויחד החבורה פותחת בחקירה סודית ברחבי ירושלים, בעקבות הספר הגנוב. לצד החקירה המותחת, חבורת הילדים גם עוברת במהלך השנה תהליך של התבגרות והתמודדויות חדשות, חוויות אופייניות לבני גילם.