בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

תור 4: אהבה ורעם לצפייה ישירה

תיאור התוכן

תור: אהבה ורעם לצפייה ישירה, תור: אהבה ורעם להורדה, תור: אהבה ורעם תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, תור: אהבה ורעם כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, ת’ור 4: אהבה ורעם לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, תור 4 לצפייה ישירה, תור 4 להורדה, תור 4 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, תור 4 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, תור 4 – אהבה ורעם לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Thor: Love and Thunder לצפייה ישירה, Thor: Love and Thunder להורדה, Thor: Love and Thunder תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Thor: Love and Thunder כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Thor 4: Love and Thunder לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: תור: אהבה ורעם (באנגלית: Thor: Love and Thunder) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי, המבוסס על דמותו של תור מאת מארוול קומיקס, שמופק על ידי אולפני מארוול ומופץ על ידי אולפני וולט דיסני. הסרט נועד להוות סרט המשך ל”תור: ראגנארוק”, וכן את סרטו ה-29 של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט בוים על ידי הבמאי טאיקה ואיטיטי, שכתב את התסריט יחד עם התסריטאית ג’ניפר קייטין רובינסון, ומככבים בו כריס המסוורת’ לצדם של כריסטיאן בייל, טסה תומפסון, ג’יימי אלכסנדר, טאיקה ואיטיטי, ראסל קרואו ונטלי פורטמן. הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה בלוס אנג’לס ב-23 ביוני 2022; והוא עלה לאקרנים באוסטרליה וחלק ממדינות אירופה ב-6 ביולי; בישראל, הסרט עלה לאקרנים ב-7 ביולי, ובארצות הברית, קנדה ושאר המדינות, ב-8 ביולי. תקציר העלילה: הסרט נפתח כשגור ובתו, לאב, נאבקים על חייהם במדבר שומם ותפילותיהם לאלים אינן נענות. לאב מתה בידיו של גור, שמצליח להגיע למקום שהותו של ראפו, האל אליו התפלל. ראפו לועג לגור, וחרב הנקרו, נשק קדום שביכולתו להרוג את האלים, מזדמנת לידיו של גור, שהורג את ראפו ונודר לנקום בכל האלים.

לאחר ששהה איתם ברחבי הגלקסיה, תור נפרד משומרי הגלקסיה לאחר שהוא מקבל אות מצוקה מסיף. עם הגעתו, סיף החבולה מזהירה את תור מגור, המבקש להכחיד את כל האלים כנקמה על מות בתו, וכי מטרתו הבאה היא מושבת אסגארד החדשה שהוקמה בכדור הארץ.

במקביל, ד”ר ג’יין פוסטר, בת זוגו לשעבר של תור, סובלת ממחלת סרטן חמורה שאינה מגיבה לטיפולים כימותרפיים. בחיפושיה אחר מזור היא מגיעה למושבת אסגארד החדשה, ושם פטישו של תור, המיולניר, שנשבר בידיה של הלה, מחשל את עצמו מחדש ונקשר אל פוסטר, ובזאת מעניק לה את כוחו של תור ואת זהותה של “תור האדירה”. כשגור תוקף את ניו אסגרד, מגיע תור להשתתף בקרב ומופתע לגלות את פוסטר המחזיקה במיולניר. תור, ולקירי, קורג ופוסטר מצליחים להדוף את גור, שמחליט להימלט וחוטף את כל הילדים האסגרדיים.

הקבוצה נוסעת לעיר האומניפוטנטית במטרה להזהיר את האלים האחרים מנקמתו של גור ולבקש את עזרתם. עם זאת, האל האולימפי זאוס לא מוכן לסייע ומחליט לכלוא את תור, מה שמאלץ את הקבוצה להדוף את אנשיו. זאוס פוצע קשות את קורג; בכעסו, תור פוצע את זאוס באמצעות ברק הרעם שלו, שאותו ולקירי גונבת במהלך בריחתם. לאחר מכן, הקבוצה נוסעת לממלכת הצללים על מנת להציל את הילדים. עם זאת, מתברר כי חטיפתם שימשה כמלכודת על מנת שגור יוכל לקחת את גרזן הסטורמברייקר, בו הוא מתכוון להשתמש במטרה להגיע אל הנצח ולבקש את השמדת כל האלים. גור פוצע את ולקירי, ובזמן שתור מזמן את הבייפרוסט על מנת לחזור עמה לכדור הארץ, מצליח גור לגנוב את הסטורמברייקר.

תור ופוסטר מבינים כי השימוש במיולניר מחמיר את מצבה של פוסטר ואינו מאפשר לה להחלים. משום כך, ובעקבות פציעתה של ולקירי, תור יוצא לבדו להילחם שוב בגור בזמן שהאחרון מפעיל את הבייפרוסט במטרה להגיע אל הנצח. תור משתף את כוחו עם הילדים האסגרדיים החטופים על מנת שיוכלו להילחם לצדו, ומנסה לעצור את גור; כשגור עומד להביסו, הוא ניצל בידי פוסטר, שחרף מצבה האנוש מצטרפת אל הקרב ולבסוף משמידה את חרבו של גור, אך השער אל הנצח כבר נפתח. גור גוסס כתוצאה מהשפעות החרב, אך בכוחותיו האחרונים עובר את השער ועומד לבקש את משאלתו.

תור מודה בתבוסתו, ומצליח לשכנע את גור שהאהבה חשובה יותר מהנקמה, וכי החזרת בתו המתה חשובה לו יותר מהשמדת האלים. פוסטר הגוססת נכנעת למחלתה ומתה בזרועותיו של תור. הנצח מגשים את משאלתו של גור להחיות את לאב, ולפני מותו הוא מבקש מתור לטפל בה. הילדים החטופים חוזרים לאסגארד, שם ולקירי וסיף מתחילות לאמן אותם. בינתיים, תור, שברשותו נמצא שוב המיולניר, ממשיך לצאת להרפתקאות כדי לעזור לאנשים, ולצדו לאב, שמחזיקה כעת את הסטורמברייקר.

בסצנת אמצע הכתוביות, זאוס הפצוע, שזועם על השפלתו בידי תור, שולח את בנו, הרקולס, להרוג אותו. בסצנה שאחרי הכתוביות, פוסטר מגיעה לשערי ולהאלה, שם היימדל מקבל אותה בברכה.