בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

קרואלה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

קרואלה לצפייה ישירה, קרואלה להורדה, קרואלה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, קרואלה כתוביות בעברית להורדה, קרואלה מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, קרואלה דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, קרואלה 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Cruella לצפייה ישירה, Cruella להורדה, Cruella תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Cruella כתוביות בעברית להורדה, Cruella סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD / איכות 1080p / איכות 4K ובחינם. תקציר הסרט: קרואלה (באנגלית: Cruella) הוא סרט דרמה אמריקאי מסוגת פנטזיית-פשע המבוים על ידי הבמאי קרייג גילספי עם תסריט מאת דנה פוקס וטוני מקנמרה, שנכתב על בסיס רעיונותיהם של התסריטאים אלין ברוש מקנה, קלי מרסל וסטיב זיזיס. גלן קלוז, שגילמה את דמותה של קרואלה דה ויל בעיבוד הלייב-אקשן ובהמשכו, משמשת במפיקה בפועל. הסרט מגולל את קורותיה של הנבלית קרואלה דה ויל, בגילומה של אמה סטון, וחושף את האירועים שקדמו לאירועי הסרט האנימציה משנת 1961, “על כלבים וגנבים”. הסרט עלה לאקרנים בבתי הקולנוע בארצות הברית, ובמקביל הופץ גם בשירות הזרמת המדיה “דיסני+”, ב-28 במאי 2021. בישראל, הסרט עלה לאקרנים ב-3 ביוני 2021. תקציר העלילה: עלילת הסרט נפתחת בלידתה של אסטלה, שנולדה עם שיער שחור-לבן שהפך אותה לחריגה. מנגד, אמה, קתרין, מעודדת את הפוטנציאל היצירתי שלה ואת זיקתה לכלבים, ובמיוחד לגור כלבים תועה שאימצה בשם באדי. בשל אופייה המרדן, קתרין מוציאה את אסטלה מבית הספר, במטרה לעבור להתגורר בלונדון. לפני הגיעם ללונדון, קתרין ואסטלה נוסעות אל נשף שנערך על ידי הברונית פון הלמן, שם קתרין מורה לאסטלה להישאר במכונית. עם זאת, אסטלה רודפת אחרי באדי ונתקלת בדלמטים האכזריים של הברונית. כשהיא פורצת החוצה, אסטלה עדה לשיחתן של קתרין והברונית, אך גם לדחיפתה של קתרין מעבר לצוק על ידי הדלמטים אל מותה. מתוך אמונה שהיא הרגה את אמה, אסטלה לוקחת את באדי ונמלטת ללונדון, אך לא לפני שהיא מאבדת את השרשרת שקיבלה מקתרין. בריג’נטס פארק אסטלה נמצאת על ידי שני אחים בשם ג’ספר והוראס וכלבם שתום-העין, וינק, שמזמינים אותה בחוסר רצון להתגורר איתם. במטרה להשתלב, אסטלה צובעת את שיערה.

עשור לאחר מכן, אסטלה, ג’ספר והוראס מתפרנסים ממעשי גניבה וכייסות, ואילו אסטלה ממשיכה לייצר עיצובי אופנה. לרגל יום הולדתה, ג’ספר והוראס משיגים לה משרה כמנקה בחנות האופנה “ליברטי”. בשעת לילה מאוחרת לאחר שנאלצה לנקות את משרדה של מעסיקה כעונש, אסטלה “מתקנת” את אחד מתצוגות החלונות הראווה, שנצפית על ידי הברונית בבוקר שלאחריו. הברונית מתרשמת והיא שוכרת את אסטלה לעבודה בצוות עילית מעצבי הבגדים שלה. על מנת להרחיב את היצירתיות שלה, אסטלה מתיידדת גם עם בעליה של חנות בגדי וינטג’ בשם ארטי, שמתפעל מהטעם שלה באופנה. עד מהרה, אסטלה עולה בדרגות ומשמשת כמפקחת לענייניה של הברונית, אך כשהיא מגלה שהברונית מחזיקה בשרשרת של קתרין, ושומעת את טענותיה שהשרשרת נגנבה ממנה בעבר, אסטלה מבקשת מג’ספר והוראס לעזור לה לגנוב בחזרה את השרשרת.

אסטלה, שחזרה לצבע שיערה הטבעי ומאמצת את השם “קרואלה”, מתפרצת לנשף שהברונית עורכת בזמן שג’ספר והוראס מנסים לגנוב את השרשרת. עם זאת, אסטלה מגלה שהשרשרת נמצאת על צווארה של הברונית, וג’ספר משחרר חולדות במטרה להסיח את דעתם של משתתפי הנשף. כשהברונית משתמשת במשרוקית כלבים על מנת לפקד על הדלמטים שלה, אסטלה מגיעה להבנה שהיא השתמשה באותה משרוקית על מנת לפקוד על כלביה להרוג את קתרין. בסופו של דבר, אחד הדלמטים בולע את השרשרת כאשר אסטלה, ג’ספר והוראס בורחים במכונית פנתר דה ויל שגנבו. כעת, עם מניע ראוי לנקמה, אסטלה ממשיכה להתגרות בברונית בכך שהיא מופיעה במסיבות התקשורתיות שלה בתלבושות מסוגננות ובעזרת חברת ילדותה, אניטה דרלינג, שמשתמשת בקשריה העיתונאיים על מנת להפיץ את שמה. ג’ספר והוראס מתחילים לחוש בהתעללות מצדה של “קרואלה”, אך ממשיכים לסייע לה. הברונית, שכועסת יותר ויותר על קרואלה, מפטרת את עורך דינה, רוג’ר, ששב לעבודתו כפסנתרן. אסטלה ממשיכה להתגרות בברונית באמצעות חטיפת הדלמטים שלה.

התוכניות של אסטלה נהיות יותר נועזות באמצעות שכירת ארטי שייצור יותר תלבושות ויעלה איתה מופע בריג’נטס פארק. הברונית, שמבינה שקרואלה היא אסטלה, מוצאת את מקום מחבואה ולוכדת את ג’ספר והוראס. אסטלה נקשרת לכיסא בזמן שהברונית מעלה את המקום באש עד ליסוד, ובמקביל, ג’ספר והוראס נעצרים ומופללים ברציחתה. עם זאת, אסטלה מחולצת על ידי ג’ון, משרתה של הברונית, שהצליח להשיג את השרשרת המכילה מפתח לתיבה המכילה את מסמכי הלידה של אסטלה. אסטלה מגלה שהיא למעשה בתה של הברונית. מתוך גאוותה, התאכזבה הברונית מהיריונה וביקשה להיפטר מאסטלה; בעלה נפטר מצער מתוך אמונה שהתינוקת (אסטלה) נפטרה. עם זאת, ג’ון העביר את התינוקת לקתרין, שגידלה אותה בסתר. מתוך כעס על ששיקרה לה, אסטלה משלימה עם האמת בכך שהיא מכריזה על כוונתה לנקום בקתרין בכך שהיא תביס את הברונית ולבסוף מאמצת את השם “קרואלה”.

קרואלה מבריחה את ג’ספר והוראס מהכלא ומתנצלת על יחסה אליהם, תוך כדי גיוסו של ארטי לתוכנית סופית אחת. החבורה משטה באורחותיה של הברונית, שלובשות פאות הדומות לשיערה של קרואלה, ומתפרצים לנשף הצדקה שלה, שם קרואלה מאמצת את זהותה של אסטלה בפעם האחרונה. הברונית יוצאת לקראת קרואלה, שמגלה לה שהיא יודעת על היותה בתה. ג’ון, ארטי, ג’ספר והוראס מורים למשתתפי הנשף לצאת החוצה אל המרפסת, שם הם עדים לדחיפתה של אסטלה מעבר לצוק אל מותה על ידי הברונית. המשטרה, שהגיעה בזכות קרואלה, עוצרת את הברונית באשמת הריגתה של אסטלה. עם נפילתה מהצוק, קרואלה משתמשת במצנח וחוזרת לנשף בזמן להיות עדה למעצרה של הברונית. לאחר שאימצה את שמה המלא כקרואלה דה ויל, היא רוכשת את אחוזת הלמן, משנה את שמו ל”אחוזת הגיהנום”.

בסצנה באמצע כתוביות הסיום, נחשף כי קרואלה העניקה כמתנה שני גורי דלמטים בשם פונגו ופרדיטה לרוג’ר ואניטה, בהתאמה. כשהוא עוד מתפעל משמה, רוג’ר מתיישב לצד הפסנתר שלו ומתחיל להלחין את השיר “Cruella de Vil” כמחווה עבורה.