בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

עניין של מזל לצפייה ישירה

תיאור התוכן

עניין של מזל לצפייה ישירה, עניין של מזל להורדה, עניין של מזל תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, עניין של מזל כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, עניין של מזל 2023 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Coup de chance לצפייה ישירה, Coup de chance להורדה, Coup de chance תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Coup de chance כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Coup de chance סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: עניין של מזל (בצרפתית: Coup de chance) הוא סרט קולנוע צרפתי מסוגת דרמה רומנטית משנת 2023 בכתיבה ובימוי של וודי אלן, עם לו דה לאז'(אנ’), מלוויל פופו (אנ’), נילס שניידר (אנ’) וולרי למרסייה (אנ’) בתפקידים הראשיים. הצילומים נערכו בפריז. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים של ונציה. תקציר העלילה: פאני פורנייה (לו דה לאז’) עובדת בחברת מכירות פומביות בפריז. היא נשואה לבעלה השני ז’אן (מלויל פופו) שעובד כיועץ השקעות פרטי. ז’אן לא מוסר לאנשים פרטים על עבודתו. חבריו העשירים מרכלים עליו בקשר לפרשה מסתורית בה נעלם השותף שלו. הוא נחקר בזמנו על שותפו שנעלם אבל לא הואשם בשום דבר. פאני אינה מסמפטת את חבריו של ז’ן אבל מצטרפת אליו לפגישות מחוסר ברירה. יום אחד פוגשת פאני בבחור צעיר בשם אלן (נילס שניידר) שלמד אתה בתיכון בארצות הברית שם גרה מספר שנים בגלל עבודת אביה. הוא מוצא חן בעיניה והם מתחילים להיפגש, לטייל בפריז, להתאהב ולקיים יחסים. ז’אן החשדן שוכר בלש פרטי ומגלה זאת. הוא לא אומר לה דבר אלא שוכר שני פושעים ש”יעלימו” את אלן. פאני המודאגת מספרת לאימה קאמי (ולרי מרסייה) על בגידתה בז’אן ועל היעלמותו המסתורית של של אלן. קאמי חושדת בז’אן ומתחילה לחקור את העניין וכשהוא מגלה זאת הוא מתכנן “להעלים” גם אותה.