בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

עולם היורה 3: עולם חדש לצפייה ישירה

תיאור התוכן

עולם היורה: עולם חדש לצפייה ישירה, עולם היורה: עולם חדש להורדה, עולם היורה: עולם חדש תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, עולם היורה: עולם חדש כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, עולם היורה 3: עולם חדש לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, עולם היורה 3 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, Jurassic World: Dominion לצפייה ישירה, Jurassic World: Dominion להורדה, Jurassic World: Dominion תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Jurassic World: Dominion כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Jurassic World 3 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: עולם היורה: עולם חדש או עולם היורה 3 (באנגלית: Jurassic World: Dominion) הוא סרט מדע בדיוני אמריקאי, שהוקרן בידי סרטי יוניברסל ב-10 ביוני 2022 בארצות הברית. סרט זה הוא השישי בסרטי פארק היורה המבוססים על ספריו של מייקל קרייטון, העוסקת בחברת “אינג’ן” העוסקת בשיבוט של דינוזאורים ויצירת פארק שעשועים וגן חיות על אי סמוך לקוסטה ריקה והוא יחתום את הטרילוגיה המחודשת לסדרה, שהחלה מהסרט הרביעי. הסרט מבוים בידי קולין טרוורו, שביים את עולם היורה מ-2015 ועבד על התסריט של הסרט הקודם, עולם היורה: נפילת הממלכה ומפיקה בפועל הוא הבמאי סטיבן ספילברג. בסרט מככבים השחקנים כריס פראט, ברייס דאלאס הווארד, סם ניל, לורה דרן, ג’ף גולדבלום, איזבלה סרמון, בי.די. וונג ועוד. צילומי הסרט החלו בפברואר 2020 באי ונקובר שבקולומביה הבריטית בקנדה. צילומים נוספים נערכו בולטה, בירת מלטה וכן בהוואי ובריטניה, בהם צולמו גם הסרטים האחרונים. ברם, הצילומים הושעו עד יולי 2020, עקב מגפת הקורונה. בהמשך הסרט נדחה בשנה והוא יצא ב-10 ביוני 2022. הסרט הפך לסרט השלישי ברווחו לשנת 2022, כשהוא זכה ליותר מ-828 מיליון דולר. עם זאת מרבית הביקורות עליו היו שליליות וביקרו את התסריט ואת אורך הסרט (146 דקות, הסרט הארוך ביותר בזיכיון). תקציר העלילה: הסרט מתחיל ארבע שנים לאחר ההתפרצות הגעשית באי איסלה נובלר והתקרית באחוזת לוקווד כשהדינוזאורים חיים לצד בני האדם, כשרבים מהם מוחזקים באופן בלתי חוקי החוצה יבשות. קלייר דירינג, לשעבר מנהלת תפעול בפארק “עולם היורה” כעת במחתרת ומנסה להציל דינוזאורים (לצד שותפיה פרנקלין ווב וזיה רודריגז) מציידים שמרביעים אותם באופן לא חוקי ואוון גריידי נודד עם פרשים ומרגיע פרזאורולופוסים המתקרבים לשטחו. הזוג חי בבקתה מבודדת בהרי סיירה נבדה במטרה להגן על בתם המאומצת מייזי לוקווד, אך היא מנסה להגיע לעיר קרובה כדי לפגוש אנשים אחרים וכן אפטוזאורוסים שנלכדו בשלג.

באחד הימים מופיעה הרפטורית “בלו” לצד הבקתה שלהם עם צאצאית, לה מייזי מחליטה לקרוא “בטא” (אשר הופרתה מבלי להתעבר מאמה). ואולם שכירי חרב בראשות ריין דלקורט, העובדים עבור “ביוסין” מצליחים לחטוף הן את “בטא” והן את מייזי, אשר נתפסת על גשר בדרך לעיר ואוון וקלייר יוצאים להציל אותן. בעזרתו של פרנקלין הם משיגים מידע על החוטף, ריין העובד בשוק השחור במלטה והם יוצאים אחריו. אוון וקלייר מגיעים למלטה ופוגשים את בארי, חברו של אוון מהפארק וכיום סוכן חשאי במשטרת צרפת המסייע להם להגיע לשוק בלתי-חוקי, בו נמכרים שלל דינוזאורים. קלייר פוגשת בטייסת קיילה ומבקשת עזרה באיתור בתה אך ללא הועיל. אוון מצליח לזהות את ריין ולבסוף ללכוד אותו וריין נופל לכלוב ומותקף בידי ליסטרוזאורוס וקרנוטאורוס צעירים, כשאוון משיג ממנו מידע על מיקומה של מייזי ובטא ברכס הררי באיטליה. בריוניקס שמשתחרר מתנפל על ריין וטורף אותו אך מבריחת דינוזאורים בשם סויונה סנטוס, שולחת אחריהם אטרוסירפטורים מאומנים ואלה כמעט משיגים אותם. לבסוף היא נתפסת בידי בארי השולח אליה משטרה. קיילה, אשר זיהתה את מייזי מחליטה להטיס אותם לשם ולאחר שאוון נמלט מהאטרוסירפטורים, וכנראה הורג אחד מהם בהתרסקות של האופנוע שלו, הם ממריאים ממלטה. בקרבתם ל”עמק ביוסין”, מטוסם מותקף בידי קוואצלקואטלוס, אשר דודג’סון התיר לו להימלט כדי שיעצור אותם. קלייר מצליחה לברוח מהמטוס המתרסק בעזרת כיסא מפלט כשהמטוס מתרסק על קרח כשאוון וקיילה שורדים, אך מאבדים את קלייר ומתמודדים עם פירורפטור. קלייר עצמה נאלצת להימלט מתריזינוזאורוס וכשהיא מותקפת בידי דילופוזאורוס אוון וקיילה מצילים אותה בזמן.

באותו זמן בטקסס מופיעה להקת חגבי ארבה פרהיסטוריים המאיימים על היבול החקלאי ועל אספקת המזון העולמית. הדבר מושך את הפלאונטולוגית ד”ר אלי סאטלר, שהספיקה להתגרש מבעלה (מאז אירועי פארק היורה 3) ומבחינה שהחגבים נמנעים מלאכול זרעים מתוצרת “ביוסין” וחושדת שהארגון, בראשות ד”ר לוויס דודג’סון, השיבו את החגבים לחיים מהכחדה ומרביעים אותם כדי לשלוט באספקת המזון העולמית, זאת תוך שהם נהנים מתמיכה ממשלתית. אלי נוסעת לפגוש סבן זוגה לשעבר, הפלאונטולוג ד”ר אלן גרנט, המסכים לעזור לה לגנוב דגימה של החגבים מ”ביוסין” במטרה לחשוף אותם. שניהם יוצאים יחד במטוס למסע לאיטליה, ל”עמק ביוסין” שבהרי הדולומיטים, שם בסיס החברה. בעמק הם מתקבלים בידי דודג’סון, אחראי התקשורת ראמזי קול ועם המתמתיקאי ד”ר איאן מלקולם, העובד ב”ביוסין”. מלקולם מזמין את אלי בחשאיות ומגלה לה על מחבוא החגבים בחברה והם מגיעים למעבדה כדי לבדוק אותה. לאחר התמודדות עם החגבים הם יוצאים עם דגימה מהזרעים המיוחדים כעדות מפלילה.

מייזי ובטא החטופות מגיעות למעבדה בביוסין ושם מייזי מוצאת את הגנטיקאי ד”ר הנרי וו, גם עובד ב”ביוסין” והמייצר של נחיל הארבה, במטרה לחסל את המתחרות של ביוסין בתחום המזון, אף שבהמשך הוא מודאג שהחגבים לא יעצרו גם על המחסנים של ביוסין ומודיע לדודג’סון. בשיחה בינם הנרי מספר למייזי שהיא לא משובטת, אלא נולדה לאישה בשם שרלוט שעבדה ביחד עם הנרי ב”פארק היורה” המקורי. שרלוט השתמשה בחומר הגנטי שלה כדי להיכנס להיריון ללא צורך בבן זוג ובהמשך מתה ממחלה תורשתית, אך לפני כן הספיקה לשנות את המבנה הגנטי של מייזי במטרה לגרום לה לפתח עמידות למחלה וכך הצילה את חייה. הנרי רוצה לחקור את מייזי במטרה לייצר מגופה פתוגן שיצליח לחסל את נחיל הארבה ומסביר שבלו התרבתה באותה הדרך ולכן החברה לכדה את בטא. עם זאת כאשר הנרי ודוד’סון משוחחים בחוץ מייזי נמלטת ומשחררת גם את בטא. בבריחתה היא נתקלת באלן ואלי ומצטרפת אליהם בבריחה מהעמק, תוך עזרתו המפתיעה של ראמזי קול והם בורחים לתוך רכבת מעבר.דודג’סון גם מפטר את מלקולם לאחר שהבין שנתן לאלי מפתח סודי ועזר לה. כדי למנוע מהם לברוח הוא משבית את פעולת הרכבת ואלן, אלי ומייזי יוצאים ונעים דרך מנהרה לתוך מעבר, שם הם מותקפים בידי דימטרודונים אך מחולצים בידי מלקולם שמגיע ברכבו אליהם. גם ראמזי מגלה לדודג’סון שהוא פעל נגדו ויוצא אל מלקולם.

דודג’סון מחליט לשרוף את מעבדת החגבים כדי להעלים ראיות והחגבים הנמלטים מייצרים שריפה במתחם. אז הוא מנסה לברוח עם עוברי דינוזאורים ברכבת התחתית, אך החשמל נכבה וכשהוא יוצא לעמק הוא מותקף בידי להקת דילופוזאורוסים. הוא מנסה להימלט לתא הרכבת ושם נטרף בידיהם.

בעוד מתחוללת שריפה מבריחת החגבים, הצוותים של אלן ואלי ושל אוון וקלייר נפגשים יחד ואז מותקפים בידי טורף-העל של העמק – הגיגאנוטוזאורוס והם בורחים לתוך מבנה גבוה כשמלקולם מסיח את דעתו בידי ענף בוער ופוגע בפיו. הגיגאנוטוזאורוס מנסה לתפוס אותו אך הוא ניצל בידי אלן והגיגאנוטוזאורוס מוותר עליהם. אז החבורה נתקלת בהנרי וו, שמסביר שיש לו דרך לעצור את התרבות הארבה. באותו זמן הגיגאנוטוזאורוס חוזר אך הוא מוסח בידי הטירנוזאורוס והתריזינוזאורוס החיים בעמק תוקפים אותו יחדיו ומצליחים להרוג אותו, תוך שהחבורה בורחת מהמתחם במסוק.

בסיום הנרי מהנדס את אחד החגבים עם פתוגן שיהרוג את שאר הארבה ומקבץ אותו עם השאר, אלן ואלי מחדשים את היחסים שלהם ומעידים לצד ראמזי נגד “ביוסין”. אוון, קלייר ומייזי חוזרים הביתה ומחזירים לבלו את בתה, בטא, והאו”ם מכריז על “עמק ביוסין” כשמורת טבע מוגנת, כשהשאר לומדים לחיות בטבע לצד האנושות.