בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש לצפייה ישירה, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש להורדה, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ספיידר מן – ברחבי מימדי העכביש לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Spider-Man: Across the Spider-Verse לצפייה ישירה, Spider-Man: Across the Spider-Verse להורדה, Spider-Man: Across the Spider-Verse תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Spider-Man: Across the Spider-Verse כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Spiderman – Across the Spider-Verse לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש (באנגלית: Spider-Man: Across the Spider-Verse) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בהנפשה ממוחשבת, שעוקב אחר דמותו של מיילס מוראלס מחברת מארוול קומיקס. הסרט הופק על ידי סרטי קולומביה וסרטי סוני הנפשה בשיתוף עם מארוול קומיקס. זהו סרט המשך ל”ספיידרמן: ממד העכביש” משנת 2018, והסרט השני בזיכיון סרטי ממד העכביש. סוני החלה בהפקת סרט ההמשך לפני יציאת הסרט הראשון בשנת 2018, עם צוות כתיבה ובימוי. הסרט הוכרז באופן רשמי בנובמבר 2019, והנפשתו החלה ביוני 2020. החלק הראשון של הסרט יצא לאקרנים ב-1 ביוני 2023. תקציר העלילה: שנה וחצי לאחר אירועי הסרט הראשון, בכדור הארץ-65, גוון סטייסי נאבקת בציפיותיו של אביה, שאינו יודע כי היא ספיידרוומן, ומתחיל מצוד אחריה כנקמה לאחר שהאמין כי היא זו שגרמה למותו של פיטר פארקר של אותו יקום. לילה אחד, גוון שמעה על פולש במוזיאון גוגנהיים, כאשר היא ניגשת להתעמת עם האיום, מבינה שנתקלה בנשר אשר הגיע מיקום חלופי. לאחר מכן, מיגל אוהרה וג’סיקה דרו מגיעים דרך פורטלים ושלושתם מכניעים את הנשר. גוון חושפת את עצמה בפני אביה, שמנסה לעצור אותה. דרו מציעה למיגל שגוון תצטרף ל”אגודת העכביש”, אשר מסכים בחוסר רצון.

בכדור הארץ-1610, בברוקלין, מיילס מוראלס מסתגל להיות ספיידרמן בעוד שמתאבל על עזיבתה של גוון. ביום ההערכה שלו בבית הספר עם הוריו, מיילס פוגש בחנות את “הכתם”-מדען אשר בעקבות פיצוץ המנגיש באלכמקס (באירועי הסרט הקודם), גופו הלבין כולו והתמלא כתמים שחורים המשמשים כפורטלים. לאחר המאבק בין שניהם, מיילס מכניע את כתם, אך זה מתעמת איתו שוב ומביא אותו לאלכמקס, שם הוא טוען שהוא זה שיצר את העכביש הרדיואקטיבי שנשך את מיילס בשביל להפוך את עצמו לספיידרמן. לאחר מאבק נוסף, כתם הכניס את עצמו בטעות לאחד הפורטלים שעל גופו, כתוצאה מכך הגיע לריק אשר בו הוא מתחיל להשתמש כדי לעבור ליקומים אחרים. גוון הולכת ליקום של מיילס (כדור הארץ-1610) במסווה של ביקור, כאשר המטרה האמיתית של ביקורה היא תצפות ואיסוף מידע על הכתם לאחר ש”אגודת העכביש” מחליטים שהוא נעשה יותר מסוכן. דרו מצהירה בגוון להשאיר את מיילס מאחור כדי לעצור את כתם, אך ללא ידיעתם, מיילס עוקב אחריהם כבלתי נראה ונכנס אל תוך הפורטל. דרך הפורטל הם מגיעים לכדור הארץ-50101, במומבטן (שילוב של מומבאי ומנהטן) הם נתקלים בספיידרמן המקומי, ספיידרמן הודו (פאביטר פארבקר) ובספיידר פאנק (הובי בראון).

מומבטן מתפרקת עקב מניעת “אירוע קאנון” (אירוע שחייב להתקיים) וחברי אגודת העכביש מגיעים לסייע, בעוד שמיילס, גוון, הודו ופאנק נשלחים למפקדה בכדור הארץ-928, שם מיילס רואה לראשונה מאות ספיידרמנים נוספים. הם נפגשים עם מיגל אשר מסביר למיילס שהוא מסתכן בהשמדת היקום, כיוון שמיילס לא היה אמור להיות במומבטן, הימצאותו שם וביטול אירוע הקאנון יכול לגרום לקריסת היקום. פיטר ב. פארקר מגיע לסייע למיילס. מיגל מסביר כיצד “קאנון” עובד בסיפורו של כל ספיידרמן ובמרקם של ציר הזמן. ושכל ספיידרמן חייב להקריב קורבנות כדי לשמור ולהגן על ציר הזמן.

מיילס מגלה כי מותו של אביו על ידי כתם אמור להיות אירוע קאנון שקרב ובא. מיילס נמלט כדי להציל אותו, ומיגל מצהיר לכל הספיידרמנים לתפוס את מיילס, לאחר מרדף ומאבק ארוך, מיגל מגיע אל מיילס ואומר לו שהוא מעולם לא היה אמור להפוך לספיידרמן וכי העכביש שנשך אותו הגיע מיקום אחר. מיילס מצליח לברוח מהספיידרמנים ולחמוק מידיו של מיגל, ומגיע למכונה שבנתה ספיידר בייט, אשר מזהה את מקור ה DNA שלו ושולחת אותו ליקום אליו הוא שייך.

מיילס משתגר דרך המכונה וחוזר אל יקומו כדי להציל את אביו, ומיגל שרואה בגוון כאחראית היחידה לכל מה שקרה מחזיר אותה אל יקומה ומגרש אותה מ”אגודת העכביש”. גוון חוזרת אל ביתה ומגלה שאביה התפטר מתפקיד “קפטן המשטרה”, ומבינה שאפשר לשכתב אירועי קאנון מבלי לגרום לנזק ביקומי העכביש. לאחר הפגישה עם אביה, היא מוצאת צמיד שמשגר בין יקומים שהשאיר לה פאנק, והיא משתמשת בו על מנת לנסוע לכדור הארץ-1610 ולמצוא את מיילס.

בהגיעו חזרה לדירתו, מיילס מגלה לאמו, ריו, כי הוא ספיידרמן, אך היא לא מבינה מי הוא ספיידרמן. לאחר כמה רגעים דודו ארון דייוויס נכנס אל הדירה, ובכך מיילס מבין שהוא נמצא בכדור הארץ-42, המימד שממנו הגיע העכביש שנשך אותו במקור, ושביקום זה אביו מת.

ארון חוקר את מיילס באשר למי הוא, מיילס מבין שארון אינו הפראולר של היקום הזה, אלא מיילס מכדור הארץ-42.

אוהרה, דרו, וסקרלט ספיידר מנסים למצוא את מיילס על כדור הארץ-42. במקביל, הכתם מגיע לכדור הארץ-1610 כדי להרוג את אביו של מיילס.

הסרט נגמר בכך שגוון, לאחר שדיברה עם ריו וג’פרסון על כדור הארץ-1610, הרכיבה צוות משלה בכך שאיגדה את הספיידרמנים שדואגים לגורלו של מיילס, ביניהם פיטר, פאנק, ספיידרמן נואר, פני פארקר, וספיידר-חזיר.