בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

סינדרלה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

סינדרלה לצפייה ישירה, סינדרלה להורדה, סינדרלה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, סינדרלה כתוביות בעברית להורדה, סינדרלה מדובב לעברית לצפייה ישירה, סינדרלה מדובב לעברית להורדה, סינדרלה 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / דיבוב לעברית / כתוביות בעברית, Cinderella לצפייה ישירה, Cinderella להורדה, Cinderella תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Cinderella מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, Cinderella סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית / דיבוב לעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: סינדרלה (באנגלית: Cinderella) הוא סרט קומדיה רומנטית מוזיקלית אמריקאי שנכתב ובוים על ידי קיי קנון, המבוסס על אגדה באותו שם מאת שארל פרו. בסרט מככבת הזמרת האמריקאית קמילה קביו בהופעת המשחק הראשונה שלה לצד אידינה מנזל, מיני דרייבר, ניקולס גאליצין, בילי פורטר, ופירס ברוסנן. הסרט הוא מחזמר להיטים עם להיטי פופ ורוק מעשורים קודמים, בנוסף למספר שירים מקוריים. זהו חידוש הלייב אקשן הראשון לאדמה מאז הסרט סינדרלה של חברת וולט דיסני שיצא לאור בשנת 2015. הסרט יצא לאור ב-3 בספטמבר 2021 בשירות אמזון פריים וידאו. תקציר העלילה: אלה (קמילה קביו) היא אישה צעירה ושאפתנית שרוצה להקים חנות שמלות משלה יום אחד בחברה הפטריארכית שלה. היא תופסת את תשומת לבו של הנסיך (ניקולס גאליצין) בטקס מלכותי, והוא פוגש אותה בשוק ביום שלמחרת (שם הוא לבוש כאיש פשוט) כשהיא מנסה למכור את שמלותיה וקונה אותן ממנה. הוא מזמין אותה לנשף שיערך כעבור שבועיים, ומבטיח להכיר לה אנשים מעולם האופנה שיסייעו לה למכור את שמלותיה. כשהיום מגיע, היא לובשת שמלה ורודה שעליה אמה החורגת (אידינה מנזל) זורקת דיו ומבקשת ממנה לא לבוא לנשף מכיוון שכבר הבטיחה שתתארס לתומס, בחור שמחבב את אלה. בעוד אלה עצובה, מגיעה הפיה הסנדקית (בילי פורטר) המופלאה שלה ומלבישה אותה בשמלה בעיצובה של אלה עצמה, עם נעלי זכוכית והופכת את העכברים לבני אדם וארגז לכרכרה. אלה הולכת לנשף ומוצאת מלכה, המציעה לקחת אותה ברחבי העולם כמלבישת עבורה ומבקשת להיפגש איתה למחרת בשעה 4:00 בכיכר השוק. מאוחר יותר מוצא הנסיך את אלה, ומראה לה את אחותו (טלולה גרייב) לובשת את השמלה שרכש מאלה בעבר ומציע לאלה נישואין. היא מסרבת על מנת להתחיל את הקריירה שלה. בחצות היא עוזבת את האולם לאחר שזרקה את הנעל על אחד משומרים של המלך, שמנסה לתפוס אותה. למחרת, אמה החורגת של אלה מנסה לשכנע אותה להינשא למלך, כאשר אלה מסרבת, היא מוסרת אותה לתומס באותו היום. המלך משנה את דעתו לגבי הנסיך שמתחתן עם אישה פשוטה בשביל אהבה לאחר דיון עם המלכה, ומבקש מהנסיך להינשא לאלה. הנסיך ממשיך לחפש את אלה ומוצא אותה רצה ביער לאחר שהיא בורחת מתומס. הם מצהירים על אהבתם ומגיעים בזמן כדי להראות למלכה שלה את העיצובים שלה, שמקבלת אותם ומבקשים מאלה לבוא איתה. הנסיך לוקח את אלה למלך ולמלכה, מודיע להם על החלטתם לטייל בעולם. ואז המלך מכריז על אחותו, הנסיכה גוון כראשונה בתור לכס. הסרט מסתיים בהכתרת הנסיכה גוון והנסיך ואלה מאוהבים.