בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

נגעת נרצחת לצפייה ישירה

תיאור התוכן

נגעת נרצחת לצפייה ישירה, נגעת נרצחת להורדה, נגעת נרצחת תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, נגעת נרצחת כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, נגעת נרצחת 2022 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Talk to Me לצפייה ישירה, Talk to Me להורדה, Talk to Me תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Talk to Me כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Talk to Me סרט 2022 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: נגעת נרצחת (באנגלית: Talk to Me; “דבר אליי”) הוא סרט אימה על-טבעי אוסטרלי משנת 2022. הסרט בוים על ידי דני ומייקל פיליפו ונכתב על ידי דני פיליפו וביל הינזמן, על בסיס רעיון של דיילי פירסון. בסרט מככבת סופי ויילד כאישה צעירה שמסתבכת עם העל טבעי בעקבות סיאנס עם יד חנוטה. בתפקידי משנה מופיעים אלכסנדרה ג’נסן, ג’ו בירד, אוטיס דנג’י, מירנדה אוטו, זואי טרקס, כריס אלוסיו, מרקוס ג’ונסון ואלכסנדריה סטפנסן. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל אדלייד באוקטובר 2022. הוא עלה לאקרנים באוסטרליה ובישראל ב-27 ביולי 2023 ובארצות הברית. תקציר העלילה: קול, בחור צעיר נתקל בבעיה במסיבת בית צפופה, כאשר הוא מנסה לחפש את אחיו, דאקט, שנעל את עצמו בחדר השינה. קול פורץ לחדר, ומוצא את דאקט פצוע. בעודו מלווה את דאקט, קול מנסה למנוע מהבליינים לצלם את אחיו, ולפתע, דאקט דוקר את קול, ולאחר מכן דוקר את עצמו אנושות בעינו.

בינתיים, מיה בת ה-17, נאבקת עם יום השנה להתאבדותה של אמה, ריאה, ומערכת היחסים הרחוקה עם אביה, מקס. מיה, חברתה הטובה של ג’ייד ואחיה הקטן של ג’ייד, ריילי, מתגנבים למסיבה בהנחיית היילי וג’וס. במסיבה, היילי מביאה יד חנוטה מחרסינה שמזמנת רוחות, והיא האינטראקציה העיקרית על ידי הדלקת נר ואמירת המשפט “דברו אליי”, לפני שהם ממשיכים לומר, “אני נותן לך להיכנס” היד אוחזת בהם בחוזקה מלאה, והנר אמור להכבות לאחר שחלפו תשעים שניות. מיה מתנדבת ללכת, כאשר היא אחוזת רוח שמאיימת על ריילי, היילי וג’וס מרחיקים את היד ומכבים את הנר, ומיה חוזרת לעצמה.

מיה, יחד עם היילי, החבר של ג’וס, דניאל, מתאספים בביתה של ג’ייד למחרת בלילה, שם ריילי מתנדב לשחק את המשחק. הוא נשלט על ידי רוחה של ריאה, המנסה להתפייס עם מיה. חריגה ממגבלת הזמן והרוחות משיגות את גופו של ריילי, ופוצעות אותו אנושות, ומובילות לאשפוזו. מיה, רדופה כעת חזיונות על ריאה. ג’ייד ואמה, סו, משיבות פנים למיה, בכך שמאשימות אותה בפציעותיו של ריילי. מיה, מחפשת נחמה מדניאל, ומזמינה אותו לישון, אך תוקפת אותו לאחר שנשקפה לפניה רוח. מה שגורם לדניאל לעזוב ולמיה להבין שהרוחות עקבו אחריהם. לאחר שלקחה בסתר את היד החנוטה מביתה של ג’ייד, מיה משתמשת בה כדי ליצור קשר עם ריאה.

מיה, דניאל, ג’ייד, היילי וג’וס מאתרים את קול, שמגלה שג’וס היה זה שנתן לדאקט את היד הגרמה למותו, ובהכרח גופו של ריילי תוציא את הרוחות החוצה. מיה מסיקה שהם צריכים להשלים את הטקס על ידי כיבוי הנר, מה שהם לא הצליחו לעשות בפעם הראשונה, כדי להציל את ריילי, אך הם יצטרכו ליצור קשר עם רוחה של ילדה בבית החולים שמראה למיה חזון של רוחה של ריילי מתענה בלימבו. מיה חוזרת לביתה, ושם מקס מגלה שמותה של מיה לא היה מקרי, בכך שמקריא לה מכתב התאבדות שהוא הסתיר ממיה, כדי למנוע ממנה האשמה עצמית. מיה סגה לחדרה, ורוחה של ריאה מופיעה, ומספרת לה שמקס משקר, כאשר רוח רעה בדמות אביה תוקף את מיה, ומקס מגיע בדיוק שהרוח נעלמת, ומיה מבלי משים דוקרת את אביה בצוואר עם מספריים.

לאחר שנאמרה לה על ידי ריילי, שריילי צריך למות כדי שהרוחות יצאו, מיה משקרת לג’ייד וסו לעזוב את בית החולים ונכנסת לחדר של ריילי, ומקבל צורה של רוח נרקבת, ומוצאת את עצמה לא מסוגלת להרוג אותו, ג’ייד מגיעה לביתה של מיה, ומוצאת את מקס מדמם, וחוזרת אל בית החולים ורואה את מיה עוזבת עם ריילי בכיסא הגלגלים לכיוון הכביש המהיר. הרוחות משכנעות את מיה לדחוף את ריילי אל התנועה בכביש, ובמקום זאת, מיה נדחפת על ידי ג’ייד לתוך התנועה, וגורמת לתאונת דרכים.

מיה הפצועה חוזרת להכרה על הכביש, ומועברת לבית החולים, שם היא רואה את ריילי ומקס שהחלימו. כאשר היא מנסה להגיע אל אביה, היא לפתע מוצאת את עצמה בצד השני של היד החנוטה בזמן שאחרים משחקים “במשחק”, היא מבינה שהיא מתה בניסיון להציל את ריילי וכעת היא רוח בעצמה.