בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מקום שקט 2 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מקום שקט 2 לצפייה ישירה, מקום שקט 2 להורדה, מקום שקט 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מקום שקט 2 כתוביות בעברית להורדה, A Quiet Place Part II לצפייה ישירה, A Quiet Place Part II להורדה, A Quiet Place Part II תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, A Quiet Place Part II כתוביות בעברית להורדה, A Quiet Place Part 2 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, A Quiet Place 2 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: מקום שקט 2 (באנגלית: A Quiet Place Part II) הוא סרט אימה פוסט-אפוקליפטי אמריקאי, שנכתב ובוים על ידי ג’ון קרסינסקי, המהווה המשך לסרט “מקום שקט” שעלה לאקרנים בשנת 2018. בסרט מככבים אמילי בלאנט, מיליסנט סימונדס ונואה ג’ופ, כדמויותיהם מהסרט הראשון, עם קיליאן מרפי, דג’ימון הונסו וקרסינסקי עצמו ששב לגלם את דמותו בסצנות פלשבקים מהסרט הראשון שצולמו מחדש. הסרט התעתד לעלות לאקרנים בבכורה עולמית ב-20 במרץ 2020, תחת הפצתם של אולפני “פרמאונט”, אך בעקבות מגפת הקורונה, הוחלט לדחות את עליית הסרט לאקרנים בשנה, ל-21 במאי 2021. הסרט עתיד להיות זמין גם בשירות הזרמת המדיה “Paramount+”‏, 45 ימים לאחר עלייתו לאקרנים. תקציר העלילה: לאחר האירועים הקטלניים שהתרחשו בביתם, משפחת אבוט צריכה כעת להתמודד עם הזוועות ששוכנות מחוצה לו בעודם ממשיכים בדממה את מאבקם לשרוד. בצאתם אל הלא נודע, הם מגלים במהרה שהיצורים הקטלניים אינם האיום היחיד שמחכה להם.