בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מעשייה אמריקאית לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מעשייה אמריקאית לצפייה ישירה, מעשייה אמריקאית להורדה, מעשייה אמריקאית תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מעשייה אמריקאית כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, מעשייה אמריקאית 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, מעשיה אמריקאית לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, American Fiction לצפייה ישירה, American Fiction להורדה, American Fiction תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, American Fiction כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, American Fiction סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מעשייה אמריקאית (באנגלית: American Fiction) הוא סרט דרמה קומית אמריקאי משנת 2023 שנכתב וביים על ידי קורד ג’פרסון, בבכורה הקולנועית שלו בבימוי. הסרט מבוסס על הרומן Erasure (אנ’) משנת 2001 מאת פרסיבל אוורט, הסרט עוקב אחר סופר-פרופסור מתוסכל שכותב ספר “שחור” סטריאוטיפי בצורה יוצאת דופן כסאטירה, רק כדי שהספר יתפרסם ויזכה להצלחה ושבחים. מככבים בו ג’פרי רייט, טרייסי אליס רוס, איסה ריי, סטרלינג קיי בראון, ג’ון אורטיז, אריקה אלכסנדר, לזלי אגאמס, אדם ברודי וקית’ דייוויד. “מעשייה אמריקאית” הוקרן בבכורה בפסטיבל הסרטים הבין-לאומי בטורונטו ב-8 בספטמבר 2023, שם זכה בפרס בחירת הקהל. הוא קיבל הפצת מוגבלת על ידי אולפני אמזון ב-15 בדצמבר 2023, עם הרחבה ב-22 בדצמבר 2023. הוא זכה לביקורות חיוביות מהמבקרים, כשהופעתו של רייט זכתה להערכה רחבה. הוא נבחר לאחד מעשרת הסרטים המובילים של 2023 על ידי מכון הסרטים האמריקאי וקיבל שבחים רבים, כולל חמש מועמדויות בטקס פרסי האוסקר ה-96, כולל הסרט הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר לרייט, שחקן המשנה הטוב ביותר לבראון והתסריט המעובד הטוב ביותר, שתי מועמדויות בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-81, כולל הסרט הטוב ביותר – מוזיקלי או קומדיה, וזכה בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר בטקס פרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי. תקציר העלילה: תלוניוס “מונק” אליסון (ג’פרי רייט) הוא סופר ופרופסור אפרו-אמריקאי בלוס אנג’לס. הרומנים שלו זוכים לשבחים אקדמיים, אבל אינם פופולריים, והמו”לים דוחים את כתב היד האחרון שלו בגלל שהוא לא “שחור מספיק”. האוניברסיטה שלו מוציאה אותו לחופשה זמנית בשל התנגחויות שלו עם סטודנטים בנושאי גזע ומציעה לו להשתתף בסמינר ספרותי ולבלות עם המשפחה בעיר הולדתו, בוסטון. בסמינר, מונק רואה נוכחות מועטה בפאנל שלו וחדר עמוס לפאנל של סינטרה גולדן (איסה ריי), שנראה שהרומן רב המכר שלה עמוס בסטריאוטיפים על שחורים.

בבוסטון, מונק נקשר לאמו אגנס (לזלי אגאמס), שמראה סימנים של מחלת אלצהיימר, ואחותו ליסה (טרייסי אליס רוס (אנ’)), רופאה. ליסה סובלת מהתקף לב בזמן שהיא יושבת לשתות עם מונק ומתה בבית החולים.

אחיו המנוכר של מונק, קליף (סטרלינג קיי בראון), רופא פלסטיקאי, משתתף בהלוויה של ליסה. קליף גרוש לאחר שאשתו תפסה אותו בוגד עם גבר; כעת הוא צורך סמים ואלכוהול. מונק פוגש במקרה את קורליין (אריקה אלכסנדר (אנ’)), עורכת דין שכנה בבית החוף של המשפחה ומתחיל לצאת איתה.

מתוסכל מהצלחתה של סינטרה ומעלויות הטיפול באמו, מונק כותב ספר חדש, שכולל המון סטריאוטיפים על שחורים, עם עלילה מלודרמטית הכוללת דיאלוג גרוע, אבות אלימים, אלימות כנופיות וסמים. לאחר הגשתו לחברת ההפצה מתוך טינה, מוצעת לו מקדמה של 750,000 דולר, וסוכנו ארתור (ג’ון אורטיז) משכנע אותו לאמץ את דמותו של הפושע לשעבר “סטאג ר. לי (אנ’)”. בתור “סטאג”, מוצעת למונק עסקת סרט מהמפיק וויילי (אדם ברודי). בתגובה להערות מעליבות של חברת ההפצה, מונק מנסה לחבל בעסקה בדרישה לשנות את הכותרת של הספר ל-“Fuck”. באופן בלתי צפוי, המנהלים מסכימים. מונק מוזמן לשפוט את פרס הספרות של איגוד הסופרים של ניו אינגלנד ב”דחיפה לגיוון”, והוא נענה באי רצון. שופטת נוספת היא סינטרה, שמונק מופתע לגלות שהיא חולקת רבות מדעותיו.

אגנס עוברת לדיור מוגן. ספרו של מונק הופך לרב מכר. קורליין, קליף והציבור לא מודעים לכך ש”סטאג” הוא מונק, וה-FBI יוצר קשר עם המוציא לאור, מתוך אמונה שסטאג הוא פושע כפי שטען בראיונות.

המו”ל של מונק מגיש את ספרו לפרס הספרותי, מה שמאלץ אותו לשפוט את הרומן שלו. השופטים הלבנים של הפאנל מתלהבים מהספר, למרות שסינטרה מכנה את הספר “פדיחה”. מונק מסכים, אבל מאוחר יותר טוען שהספר שלה הוא “פורנו טראומה” ואינו אותנטי לרקע המעמד הבינוני שלה. סינטרה טוענת שהיא חקרה רבות עבור הספר, ראיינה אנשים חסרי קול, ו”נתנה לשוק את מה שהוא רוצה”, ושזו לא אשמתה אם קוראים לבנים יוצרים סטריאוטיפים על סמך ספר אחד. מונק נעלב כשהוא מגלה שקורליין נהנתה לקרוא את ספרו; הם מתווכחים ונפרדים.

ביום חתונתה של עוזרת הבית של לוריין (מיירה לוקרטיה טיילור (אנ’)), מונק מוצא את קליף בבית החוף של אגנס עם שני גברים אחרים: קליף מעולם לא עזב את בוסטון, וחגג ועשה סמים, אבל לוריין שמחה שהוא ישתתף בחתונה, שם מונק ילווה אותה אל החופה. בקבלת הפנים, מונק וקליף דנים במורשת אביהם לאחר התאבדותו, וקליף מעודד את מונק לתת לאנשים “לאהוב את כולו”.

בטקס הענקת הפרס, מונק עולה לבמה לאחר שספרו הוכרז כזוכה ואומר שיש לו וידוי. המסך נחתך לשחור: הסיפור מתגלה כתסריט של מונק המבוסס על חוויותיו, שנכתב עבור חברת ההפקה של ווילי כחלופה לעיבוד הסרט על ספרו. מונק לא חשף את זהותו לציבור, ועדיין נפרד מקורליין. ווילי אוהב את התסריט אבל מבקש ממונק לכתוב סוף אחר.

הסרט מציג סופים שונים, כולל אחד שבו המשטרה יורה למוות במונק בטקס. ווילי – גם עסוק בצילומי סרט בלאקספלויטיישן – אוהב את זה, והסרט עובר להפקה.

הסוף פתוח, מונק ואחיו קליף נוסעים במכונית אדומה.