בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מסכנים שכאלה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מסכנים שכאלה לצפייה ישירה, מסכנים שכאלה להורדה, מסכנים שכאלה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מסכנים שכאלה כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, מסכנים שכאלה 2023-2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Poor Things לצפייה ישירה, Poor Things להורדה, Poor Things תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Poor Things כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Poor Things סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מסכנים שכאלה (באנגלית: Poor Things) הוא סרט פנטזיה ומדע בדיוני סוריאליסטי בבימויו של יורגוס לנתימוס משנת 2023. הסרט מבוסס על רומן באותו שם משנת 1992 מאת אלאסדיר גריי. אנסמבל השחקנים כולל את אמה סטון, וילם דפו, מארק ראפלו וראמי יוסף. עלילת הסרט עוקבת אחר בלה, אישה ויקטוריאנית צעירה, שלאחר שהוקמה לתחייה על ידי מדען מטורף בעקבות התאבדותה, בורחת ויוצאת למסע סוריאליסטי לגילוי עצמי ולחופש. צילומי הסרט העיקריים נעשו בין אוגוסט לדצמבר 2021 באולפני אוריגו בהונגריה. הסרט הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-80 של ונציה, שם זכה בפרס אריה הזהב. הסרט עלה לאקרנים על ידי אולפני Searchlight Pictures בארצות הברית ב-8 בדצמבר 2023, ובישראל ב-25 בינואר 2024. תקציר העלילה: מהבמאי יורגוס לנטימוס ומהמפיקה אמה סטון מגיע הסיפור הלא ייאמן על ההתפתחות הפנטסטית של בלה בקסטר (אמה סטון), אישה צעירה שהוחזרה לחיים על ידי המדען המבריק והחריג בשיטותיו ד”ר גודווין בקסטר (וילם דפו). תחת הגנתו של בקסטר, בלה להוטה ללמוד. רעבה להכיר את העולם, בלה בורחת עם דאנקן וודרבורן (מארק רופאלו), עורך דין חלקלק והולל, להרפתקה סוערת ברחבי היבשות. משוחררת מהדעות הקדומות של תקופתה, בלה נחושה במטרתה להיאבק למען שוויון ושחרור.