בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מכסחי השדים: אימפריה קפואה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מכסחי השדים: אימפריה קפואה לצפייה ישירה, מכסחי השדים: אימפריה קפואה להורדה, מכסחי השדים: אימפריה קפואה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מכסחי השדים: אימפריה קפואה כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, מכסחי השדים – אימפריה קפואה 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית, Ghostbusters: Frozen Empire לצפייה ישירה, Ghostbusters: Frozen Empire להורדה, Ghostbusters: Frozen Empire תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Ghostbusters: Frozen Empire כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Ghostbusters: Frozen Empire סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מכסחי השדים: אימפריה קפואה (באנגלית: Ghostbusters: Frozen Empire) הוא סרט קומדיה על-טבעי אמריקאי משנת 2024, שבוים על ידי גיל קינן על פי תסריט שכתב יחד עם ג’ייסון רייטמן. סרט זה הוא סרט המשך לאירועי “מכסחי השדים: החיים שאחרי” (2021), והחמישי בזיכיון “מכסחי השדים”; ומככבים בו מקנה גרייס, פין וולפהארד, לוגאן קים, סלסט אוקונור, קארי קון ופול ראד השבים לגלם את דמויותיהם מהסרט “החיים שאחרי”, וביל מארי, דן אקרויד, ארני הדסון, אנני פוטס וויליאם את’רטון השבים לגלם את דמויותיהם משני הסרטים המקוריים, ולצדם מככבים קומייל ננג’יאני, פאטון אוסוולט, ג’יימס אקסטר ואמילי אלין לינד. באפריל 2022, נמסר לראשונה על פיתוחו של סרט המשך נוסף לאור הצלחתו הקופתית של הסרט הקודם, וכי את הסרט ישוב לביים רייטמן. בדצמבר 2022, נמסר כי את רייטמן יחליף קינן, ובמרץ 2023, נמסר על תחילת הצילומים. זהו הסרט הראשון בזיכיון שהופק ללא מעורבותו של איוון רייטמן, שביים את שני הסרטים הראשונים והפיק את שאר סרטים עד לפטירתו בפברואר 2022. הסרט יצא לאקרנים ב-22 במרץ 2024. תקציר העלילה: משפחת ספנגלר שבה למקום שבו הכל התחיל – תחנת כיבוי האש הניו יורקית – במטרה לסייע למכסחי השדים המקוריים בהמשך חקר עולם הרוחות והשדים במעבדת הפיתוח הסודית שהקימו; אך כאשר גילוייו של חפץ עתיק משחרר כוח מרושע, נאלצים מכסחי השדים החדשים והמקוריים לאחד כוחות על מנת להגן על ביתם ולהציל את העולם מעידן קרח שני.