בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ליגת סופר-פטס לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ליגת סופר-פטס לצפייה ישירה, ליגת סופר-פטס להורדה, ליגת סופר-פטס מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ליגת סופר-פטס תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ליגת סופר-פטס כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, ליגת DC סופר-פטס לצפייה ישירה, ליגת DC סופר-פטס להורדה, ליגת DC סופר-פטס מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ליגת DC סופר-פטס תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ליגת DC סופר-פטס כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, DC League of Super-Pets לצפייה ישירה, DC League of Super-Pets להורדה, DC League of Super-Pets מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, DC League of Super-Pets תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, DC League of Super-Pets כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: ליגת DC סופר-פטס (באנגלית: DC League of Super-Pets, בתרגום חופשי: DC ליגת סופר-חיות מחמד) הוא סרט קולנוע אמריקאי בהנפשה ממוחשבת, מסוגת גיבורי-על וקומדיה, שמבוסס על Legion of Super-Pets של DC קומיקס. הסרט בוים ונכתב על ידי ג’ארד שטרן, יחד עם כתיבתו של ג’ון ויטינגטון, והופק על ידי Warner Animation Group,‏ DC Entertainment ו-Seven Bucks Productions. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-29 ביולי 2022 בהפצת אולפני האחים וורנר, לאחר שיצא בישראל בדיבוב עברי ב-21 ביולי ובשפת המקור ב-28 ביולי. תקציר העלילה: כאשר ליגת הצדק נתפסת על ידי לקס לות’ר, הכלב של סופרמן, קריפטו, יוצר צוות של חיות מחמד שקיבלו כוחות על. הצוות כולל כלב ציד בשם אייס שהופך לסופר חזק ובלתי ניתן להריסה, חזירה בשם פי.בי שיכולה לגדול לגודל ענק, צבה בשם מרטון שהופכת לסופר מהירה וסנאי בשם צ’יפ שצובר כוחות חשמליים.