בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן לצפייה ישירה

תיאור התוכן

לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן לצפייה ישירה, לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן להורדה, לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן כתוביות בעברית להורדה, לזמן את הרוע 3 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, לזמן את הרוע 3 סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It לצפייה ישירה, The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It להורדה, The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It כתוביות בעברית להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: לזמן את הרוע 3: בשליחות השטן[4] (באנגלית: The Conjuring: The Devil Made Me Do It, בתרגום חופשי לעברית: לזמן את הרוע: השטן גרם לי לעשות את זה) הוא סרט אימה על-טבעי אמריקאי, המבוים על ידי הבמאי מייקל צ’אבס עם תסריט מאת התסריטאי דייוויד לזלי ג’ונסון-מקגולדריק. הסרט מופק על ידי ג’יימס ואן ופיטר ספרן, ומהווה המשך לסרטים לזמן את הרוע משנת 2013 ולזמן את הרוע 2 משנת 2016, וכן מהווה את פרקו השמיני ביקום הקולנועי של לזמן את הרוע. השחקנים פטריק וילסון וורה פרמיגה עתידים לשוב לגלם את דמויותיהם של זוג חוקרי העל-טבעי הנשוי אד ולוריין וורן. הסרט התעתד לצאת לאקרנים ב-11 בספטמבר 2020, תחת הפצתם של אולפני האחים וורנר וניו ליין סינמה, אך בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, עלייתו לאקרנים נדחה ל-4 ביוני 2021. תקציר העלילה: עלילת הסרט פורשת את קורותיו של אחד המקרים האימתניים, הרצחניים, המרושעים והסנסציוניים ביותר שזעזע אפילו את אד ולוריין וורן – צמד החוקרים הפראנורמליים הידועים – שמתחיל במאבק על נפשו של ילד צעיר, ולוקח את הזוג מעבר לכל מה שראו אי-פעם בעבר, תוך כדי מעורבותם במשפט הפלילי הראשון בתולדות ארצות הברית בו החשוד ברצח טוען שהוא נאחז דיבוק שטני בעת ביצוע המעשה כחלק מטיעון ההגנה שלו.