בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ויאריאל נגד ליברפול שידור חי ישיר לצפייה ישירה

תיאור התוכן

חצי גמר ליגת האלופות 2021-2022, משחק הגומלין: ויאריאל נגד ליברפול לצפייה ישירה, ויאריאל נגד ליברפול שידור חי, ויאריאל נגד ליברפול שידור ישיר, ויריאל נגד ליברפול שידור חי ישיר לצפייה ישירה, חצי גמר ליגת האלופות 2021-2022, משחק הגומלין: ליברפול נגד ויאריאל לצפייה ישירה, ליברפול נגד ויאריאל שידור חי, ליברפול נגד ויאריאל שידור ישיר, ליברפול נגד ויריאל שידור חי ישיר לצפייה ישירה באיכות FULL HD 1080p ובחינם – תקציר המשחק: יורגן קלופ וליברפול רחוקים 90 דקות מהעפלה שלישית בחמש שנים לגמר ליגת האלופות ולפני שהוא וקבוצתו מתארחים באיצטדיון לה סרמיקה הקשה, לגומלין חצי גמר ליגת האלופות, המאמן הגרמני של המייטי רדס דיבר במסיבת העיתונאים של הקבוצה והתייחס להתמודדות הקשה שמחכה לחניכיו.

“אנחנו במחצית של צמד המפגשים האלה”, אמר קלופ, “אנחנו צריכים לשכוח מהתוצאה ולהגיע למשחק עם ראש נקי, כי זה המשחק הכי חשוב שיש לנו כרגע. מה שקרה בשבועות האחרונים ומה שיקרה בשבועות הקרובים לא חשוב יותר. אתה לא יודע מתי תגיע שוב לחצי גמר, או אם תהיה לך עוד הזדמנות להגיע לגמר, אי אפשר לדעת. יש לנו קבוצה מצוינת, אבל אי אפשר לדעת”.

“אנחנו צריכים להיות מוכנים לסבול”, המשיך קלופ, שהתייחס לאמירה של מאמן ויאריאל, אונאי אמרי, אחרי המשחק הראשון, “הקהל שם יהיה קשה, אבל אסור לוותר להם. דוגמא טובה היא ניוקאסל, שאוהדיה היו רועשים מאוד, אבל לא נתנו לזה להשפיע עלינו. כמובן שהיינו רוצים לכבוש יותר, אבל זו הייתה תצוגה טובה”.

המרסיסיידרס יגיעו למפגש בספרד כשהם ברצף שלא ארבעה ניצחונות רצופים, בכל אחד מהם שמרו האדומים על רשת נקייה. אם יעפילו לגמר ליגת האלופות מחר בלילה, זה יהיה הגמר הרביעי בקריירה של קלופ, שהעפיל למעמד שלוש פעמים עם ליברפול ופעם נוספת עם דורטמונד.