בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

הרוע שבפנים 5: הדלת האדומה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

הרוע שבפנים 5: הדלת האדומה לצפייה ישירה, הרוע שבפנים 5: הדלת האדומה להורדה, הרוע שבפנים 5: הדלת האדומה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, הרוע שבפנים 5: הדלת האדומה כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, הרוע שבפנים 5 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, הרוע שבפנים – הדלת האדומה לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, הרוע שבפנים 2023 לצפייה ישירה או להורדה, Insidious: The Red Door לצפייה ישירה, Insidious: The Red Door להורדה, Insidious: The Red Door תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Insidious: The Red Door כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Insidious 5 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Insidious: The Red Door סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: הרוע שבפנים: הדלת האדומה (באנגלית: Insidious: The Red Door) הוא סרט אימה על-טבעי אמריקאי שיצא ב-7 ביולי 2023, בבימויו של פטריק וילסון מאת יוצר הסדרת סרטים לי ונל שביים את (הרוע שבפנים, הרוע שבפנים 2, הרוע שבפנים 3), הסרט הוא המשך ישיר לסרטים (הרוע שבפנים, הרוע שבפנים 2). הסרט הוא החמישי בסדרת סרטי הרוע שבפנים, אסטור ורוז ביירן חוזרים על תפקידיהם מהסרטים. היאם עבאס וגם סינקלייר דניאל מצטרפים לקאסט. לאחר יציאת הסרט “הרוע שפנים: המפתח האחרון” בלאמהאוס הפקות בחרה להפיק סרטים עתידיים, באוקטובר 2020 הודיעה בלאמהאוס שפטריק וילסון יביים את הסרט ויככב בו. הרוע שבפנים: הדלת האדומה עלה לאקרנים בארצות הברית ב-7 ביולי 2023, ובישראל ב-6 ביולי 2023. תקציר העלילה: 9 שנים לאחר שאחז בדיבוק, הורחק מהתודעה של ג’וש למברט את זיכרונותיו במימד הלימבו (The Further). הוא גרוש מאשתו, רנאי, ואמו, לוריין, הלכה בדרכה האחרונה. מערכת יחסיו עם בנו, דלטון, מתוחה, ומנסה לתקן זאת ביניהם, אך הסתכסו שוב בזמן שליווה אותו למכללה.

בשיעור האומנות הראשון שלו, דלטון מצייר דלת אדומה הפותחת ללימבו, ובינתיים, ג’וש רדוף על ידי רוחו של אדם, ומגלה שאביו נטש את משפחתו כשהיה צעיר. דלטון משתתף במסיבה עם שותפו לחדר, כריס, שם הוא רואה רוח רפאים של תלמיד שמקיאה ללא עצירה. לאחר שנכנס שוב בטעות ללימבו, כריס מראה לדלטון סרטון יוטיוב של ספקס וטאקר, שמסבירים כיצד פועלת מסע אסטראלי, מה שמוביל לקליפ של אליז ריינאייר שמסבירה מהו הלימבו. דלטון מנסה שוב את פעולת אסטראלי בזמן שכריס משגיחה על גופו, לאחר מכן כריס מותקפת על ידי ישות בלתי נראית והצרחות שלה מתריעות את דלטון, שממהר חזרה לגופו ורואה שזהו השד אדום-הפנים שעינה אותו בילדותו. לאחר שהוזהר על ידי כריס להפסיק להשתמש ביכולותיו, דלטון מקבל טלפון מאחיו, פוסטר, שמספר על חלום חוזר שהיה לו על ג’וש שמנסה להרוג אותם. זה מדרבן את זכרו של דלטון והוא מסיים את ציורו, שבו נראה את ג’וש האחוז בדיבוק מול הדלת האדומה. דלטון במצוקה נמשך ללימבו, וחוזר לרגע שבו ג’וש האחוז בדיבוק תקף אותם במרתף. הוא מתמודד עם ג’וש כשהוא מנסה להרוג את עצמו כצעיר, ובסופו של דבר מועבר חזרה למאורת השדים אדומי-הפנים.

כאשר דלטון לכוד במאורה, השד אחוז בגופו ומנסה להרוג את כריס אך ​​נעצר כאשר ג’וש מצליח למצוא ולשחרר את דלטון. השד רודף אחריהם דרך הדלת האדומה וג’וש נשאר מאחור כדי לסגור אותה כדי שדלטון יהיה בטוח, דלטון חוזר לגופו ומצייר מעל הדלת האדומה שלו את הציור בצבע שחור, אשר בתורו אוטם את הדלת האמיתית ואת מימד הלימבו לצמיתות.

ג’וש פוגש את רוח אביו, שמנחה אותו בחזרה לעולם החי. כשחזר, ג’וש מסכים לאכול ארוחת ערב עם רנאי והילדים, ורומז על מפגש אפשרי. כשהוא עוזב, הוא פוגש ללא ידיעתו את רוחה של אליז, שאומרת לו שיש לו עתיד מזהיר לפניו. לאחר מכן, ג’וש נוסע למכללה של דלטון, שם אב ובנו מתפייסים כאשר דלטון מציג ציור של ג’וש נושא את דלטון הצעיר מהמקום בהיותם בורחים מהשדים.