בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

הפלאש לצפייה ישירה

תיאור התוכן

הפלאש לצפייה ישירה, הפלאש להורדה, הפלאש תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, הפלאש כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, הפלאש 2023 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, הפלאש הסרט לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, The Flash לצפייה ישירה, The Flash להורדה, The Flash תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Flash כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, The Flash סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, The Flash הסרט לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: הפלאש (באנגלית: The Flash) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי, בהפקת האחים וורנר, המבוסס על דמות הקומיקס “פלאש” מבית האחים וורנר ו-DC קומיקס. הסרט מהווה חלק מהיקום הקולנועי של DC. הסרט ייצא לאקרנים ב-16 ביוני 2023 בבימויו של אנדרס מוסקייטי ובכיכובם של אנסמבל שחקנים כדוגמת עזרא מילר, סשה קאייה, מייקל שאנון ומייקל קיטון. תקציר העלילה: בארי אלן (עזרא מילר) בהווה הוא חבר בליגת הצדק שנקרא ע”י אלפרד (ג’רמי איירונס) כאשר באטמן (בן אפלק) צריך עזרה בהתמודדותו מול בנו של קרמיין פלקונה שגנב ווירוס קטלני. אלן לובש את חליפתו ומגיע לזירה כדי להציל חפים מפשע מבית חולים המתמוטט. לאחר מכן הוא חובר לבאטמן שהצליח לעצור את פלקונה בעזרתה של וונדרוומן (גל גדות). לאחר מכן אלן ממשיך בשגרת יומו אל מעבדת המז”פ בה הוא עובד שנים רבות כדי להוכיח את חפותו של אביו, שדיון מכריע בערעור שהגיש על הרשעתו ברצח אמו עומד להתקיים למחרת.

במהלך שיחה שקיים עם אביו (רון ליווינגסטון) הוא מגיע לביתו שם בוצע הרצח של אמו (מריבל ורדו) כשהיה ילד (בגילומו של איאן לו). הוא נזכר באותו היום, מתמלא בצער גדול על חוסר יכולתו למנוע את רצח אמו ואת הרשעת אביו החף מפשע, ומתחיל לרוץ במהירות כל כך גדולה שמכניסה אותו לסדק בזמן שמאפשר לו לחזור אחורה למאורעות אותו היום. הוא מספר על כך לברוס והאחרון מנסה לשכנעו שניסיון לשנות את העבר לא יהיה צעד חכם. למרות אזהרותיו, אלן חוזר ליום הרצח של אמו ומשנה פרט קריטי במסלולה שאמור למנוע את רציחתה. אלא שבדרך חזרה לעתיד הוא נתקל בדמות סגולה מסתורית שהודפת אותו החוצה והוא נוחת ב-29 בספטמבר 2013 בשנה שהיה בה בן 18.

לאחר מפגש עם הוריו הוא נדהם לראות את אלן בן ה-18 עומד להיכנס לבית ואז הוא מבין שחזר לשנה הלא-נכונה. מכיוון שאביו לא הואשם ברצח של אמו שלא התקיים – אלן לא היה באותו היום במעבדה מה שהיה מוביל את אלן הנוכחי לא להיפגע על ידי הברק וכך לא לקבל את כוחותיו. לכן אלן העתידי מוביל את אלן בן ה-18 למעבדה ושם שניהם חוטפים את הברק, מה שמעניק את הכוחות לאלן הצעיר אך לוקח אותם מאלן המבוגר. למחרת השניים מגלים שהעולם עומד בפני השמדה בידי גנרל זוד (מייקל שאנון), כלומר, אירועי איש הפלדה.

אלן המבוגר מנסה למצוא את חברי ליגת הצדק אך מגלה שבזמן הזה הם לא קיימים מלבד באטמן. שני הבארים נוסעים לאחוזתו ומגלים אותה מוזנחת. בתוך האחוזה הם פוגשים את ברוס ויין (מייקל קיטון) מוזנח אף הוא מכיוון שבזמן שלו לא היה צורך בבאטמן, ולכן לא מוכן לעזור להם. אלן המבוגר מוצא את מעורתו של באטמן ומנסה לחפש את סופרמן ולבסוף ברוס עוזר לו למצאו ברוסיה. השלושה יוצאים לסיביר שם הם מוצאים מעבדה של שכירי חרב כלוב שבתוכו כלואה בחורה (סשה קאייה). הבחורה בהתחלה נראית תשושה אך בהמשך מתברר שהיא קריפטונית. גם היא מסרבת בתחילה לעזור בטענה שזאת לא המלחמה שלה אך לבסוף היא משתכנעת לשאת את אלן המבוגר לעננים שם פגיעת הברק מחזירה לו את כוחותיו.

כעת הארבעה יוצאים להתעמת עם זוד אך למרות שהצליחו להכות חלק מחייליו, זוד מצליח לגבור על סופר גירל ולהרגה. גם באטמן נפגע ומתרסק על ספינתו הראשית של זוד. אלן הצעיר מסרב לקבל מציאות זאת ויוצא לריצה אחורה בזמן עם אלן המבוגר, אלא שגם בניסיון השני שני חבריהם נהרגים. אלן הצעיר שוב רץ אחורה ואלן המבוגר עוצר אותו בכוח ומנסה לשכנעו שמציאות זאת לא תשתנה ואין מנוס מלהחזיר את אמו לאירוע שבו תמצא את מותה. באותו זמן הם רואים כיצד עולמות וזמנים אחרים משיקים לזמן שלהם, ובהם דמויות ואירועים מהסרטים הקודמים: סופרמן (סרט) (כריסטופר ריב), סופרמן 2: הגרסה של ריצ’רד דונר (ברנדון ראות’) וכן גרסה לא מוכרת נוספת (ניקולס קייג’), וכל העולמות מתרסקים זה לזה. ברגע זה גם הדמות הסגולה המסתורית מגיעה שנית וחושפת שהיא גרסה מבוגרת מאד של אלן שמנסה למנוע מאלן המבוגר להביא למותה של אמו. במהלך העימות אלן הצעיר מציל את אלן המבוגר במחיר חייו, מה שגם הורג את אלן הזקן. כעת אלן של ההווה מחזיר את העולם למסלולו, אבל מבצע שינוי קטן אחרון.

בהווה המתוקן אלן רץ לבית המשפט שם הוא מגלה לשמחתו שהשינוי הקטן שלו היה הראיה החסרה לזיכויו של אביו והוא אכן מזוכה. הוא מודה לברוס שגם הוא סייע במשפט, וזה מפתיע אותו ביציאה מבית המשפט – כאשר הוא אדם אחר (ג’ורג’ קלוני).

בסצנה שאחרי הכתוביות אלן מספר את עלילות היום שעבר עליו לאקוומן (ג’ייסון מומואה) אך נראה שהוא לא מתרשם מדי מרוב שכרות.