בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

המיניונים 2: עלייתו של גרו לצפייה ישירה

תיאור התוכן

המיניונים 2: עלייתו של גרו לצפייה ישירה, המיניונים 2: עלייתו של גרו להורדה, המיניונים 2: עלייתו של גרו תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, המיניונים 2: עלייתו של גרו כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, המיניונים 2: עלייתו של גרו מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, המיניונים 2: עלייתו של גרו לצפייה ישירה או להורדה עם דיבוב לעברית / מתורגם לעברית / כתוביות בעברית, המיניונים 2 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / מדובב לעברית / כתוביות בעברית, Minions 2: The Rise of Gru לצפייה ישירה, Minions 2: The Rise of Gru להורדה, Minions 2: The Rise of Gru תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Minions 2: The Rise of Gru כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Minions 2: The Rise of Gru מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: המיניונים 2: עלייתו של גרו (באנגלית: Minions: The Rise of Gru) הוא סרט קומדיה אמריקאי בהנפשה ממוחשבת של אילומיניישן הפקות. הסרט בוים על ידי קייל בלדה ובראד אבלסון, ונכתב על ידי בריאן לינץ’. הסרט מהווה פריקוול לסרט “גנוב על הירח” מ-2010 וסרט המשך לסרט “המיניונים” מ-2015, והוא החמישי בזיכיון “גנוב על”. בתחילה, הסרט היה צפוי לצאת לאקרנים ב-3 ביולי 2020 על ידי סרטי יוניברסל, אולם נדחה ל-30 ביוני 2022, עקב התפרצות מגפת הקורונה. הסרט שבר את שיאי הצפייה בארץ, עם נתוני הפתיחה הגדולים ביותר לסרט אנימציה אי פעם בישראל עם 165 אלף צופים. רבים הגיעו לסרט עם חליפות וחולצות לבנות בגלל טרנד של בני נוער בטיקטוק, ובכך עקף הסרט את “לשבור את הקרח 2″ משנת 2019. תקציר העלילה: עלילת הסרט מתרחשת בשנת 1976. גרו בן ה-12 הוא מעריץ של כנופיית נבלי-על הידועים כ”ששת האכזרים”, אליהם הוא זומם להצטרף ולהפוך לנבל-העל הגדול בעולם. כאשר ששת האכזרים מסלקים את מנהיגם האגדי, ויילד נאקלס, גרו מתראיין כדי להתקבל כחבר החדש בכנופיה. העניינים מסתבכים, וגרו גונב מהם אבן יקרה בעזרתם של קווין, סטיוארט, בוב, אוטו ושאר המיניונים. הוא הופך לאויבם המושבע של ששת האכזרים, ופונה לעזרת בן-ברית לא צפוי: ויילד נאקלס בעצמו.