בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

האלמנה השחורה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

האלמנה השחורה לצפייה ישירה, האלמנה השחורה להורדה, האלמנה השחורה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, האלמנה השחורה כתוביות בעברית להורדה, האלמנה השחורה 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Black Widow לצפייה ישירה, Black Widow להורדה, Black Widow תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Black Widow כתוביות בעברית להורדה, Black Widow סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא בחינם ובאיכות FULL HD 1080p / 4K. תקציר הסרט: האלמנה השחורה (באנגלית: Black Widow) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי, שהופק על ידי אולפני מארוול ומופץ על ידי אולפני וולט דיסני, והוא סרטו העשרים וארבע של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מבוים על ידי קייט שורטלנד על פי תסריט מאת ג’ק שייפר ונד בנסון והוא מבוסס על דמויות מאת מארוול קומיקס. מככבים בו סקרלט ג’והנסון בתור נטשה רומנוף / האלמנה השחורה, לצדם של פלורנס פיו, דייוויד הארבור, או. טי. פגבנל, רייצ’ל וייס וריי וינסטון. פיתוחו של סרט הסולו בו תככב האלמנה השחורה החל באפריל 2004 על ידי “סרטי ליונסגייט” (אנ’), כאשר דייוויד הייטר נועד לכתוב ולביים את הסרט. עם זאת, הפרויקט לא התקדם וזכויות העיבוד של הדמות חזרו לאולפני מארוול ביוני 2006. מאז, ג’והנסון כבר לוהקה והשתתפה במספר סרטים מתוך היקום הקולנועי של מארוול בדמותה של האלמנה השחורה, החל מהסרט “איירון מן 2”. במקביל, גם אולפני מארוול וגם ג’והנסון הביעו עניין בפיתוח סרט סולו פוטנציאלי מספר פעמים במהלך השנים שבאו לאחר מכן, לפני שהפיתוח החל לקרום עור וגידים עם שכירתם של שייפר ושורטלנד לעבודה על הפקת הסרט בשנת 2018. בנסון נשכר למלאכת הכתיבה לצדו של שייפר והמשך הליהוק התקיים בתחילת 2019. הצילומים החלו במאי, בבודפשט, בנורווגיה ובאולפני פיינווד (אנ’) שבאנגליה. ההפקה נמשכה עד ספטמבר. הסרט התעתד תחילה לעלות לאקרנים ב-1 במאי 2020, אולם בעקבות התפרצות מגפת הקורונה בארצות הברית, תאריך עלייתו לאקרנים נדחה ל-9 ביולי 2021. בישראל, הסרט עלה לאקרנים ב-8 ביולי 2021. תקציר העלילה: עברה האפל של נטשה רומנוף, הידועה בכינויה ‘האלמנה השחורה’, שב לרדוף אותה. לאחר 7 סרטים בהם השתתפה לאורך עשור ביקום הקולנועי של מארוול, האם מרגלת-העל הקטלנית ביותר ב’נוקמים’ באמת יכולה לכפר על מעשיה? סקרלט ג’והנסון חוזרת לתפקידה כנטשה-האלמנה השחורה במותחן ריגול עתיר אקשן שהוא גם הסרט הראשון בשלב ארבע של היקום הקולנועי של מארוול.