בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

האחים סופר מריו – הסרט לצפייה ישירה

תיאור התוכן

האחים סופר מריו – הסרט לצפייה ישירה, האחים סופר מריו – הסרט להורדה, האחים סופר מריו – הסרט מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, האחים סופר מריו – הסרט דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, האחים סופר מריו – הסרט תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, האחים סופר מריו – הסרט כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, האחים סופר מריו – הסרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה, The Super Mario Bros. Movie לצפייה ישירה, The Super Mario Bros. Movie להורדה, The Super Mario Bros. Movie מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Super Mario Bros. Movie תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Super Mario Bros. Movie כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Super Mario Bros. Movie סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: האחים סופר מריו – הסרט (באנגלית: The Super Mario Bros. Movie) הוא סרט קולנוע אמריקאי בהנפשה ממוחשבת, המבוסס על זיכיון המשחקים “מריו” של חברת נינטנדו. הסרט הופק על ידי אילומיניישן הפקות ונינטנדו, בוים על ידי ארון הורוואת’ ומייקל ג’לניק, והופק על ידי כריס מלדנדרי ושיגרו מיאמוטו. הסרט עלה לאקרנים ב-5 באפריל 2023 בארצות הברית, ובישראל ב-6 באפריל, בהפצתם של סרטי יוניברסל. תקציר העלילה: הסרט נפתח בסצנה קצרה שבה באוזר, מלווה בצבאו, פולש לממלכה קפואה, לוכד את התושבים הפינגווינים שלה ושורף את ארמונם עד היסוד, וגונב כוכב על עוצמתי.

בברוקלין, האחים מריו ולואיג’י עובדים כשרברבים לאחר שפתחו שירות שרברבות משלהם, עסק קטן עם קשיים כלכליים הפועל בברוקלין וברובע השכן קווינס. משפחתם של האחים מסתייגת מהחלטתם לעזוב את עבודתם הישנה כדי להקים את העסק, ורק אמם של מריו ולואיג’י שלמה עם החלטתם. גם הבוס שלהם לשעבר ויריבם, ספייק, לועג למריו על הבחירה הזו. לאחר שאחת מעבודות השרברבות שלהם הופכת לאסון עקב כלב אלים, מריו ולואיג’י רואים מהדורת חדשות המדווחת על דליפה משמעותית בבורות ביוב ברחובות ברוקלין. לאחר מכן האחים לוקחים על עצמם לנסות לתקן את צינור המים השבור. האחים מגיעים בטעות לחלק סודי של הביוב, שם הם מגלים צינור ירוק. לואיג’י נשאב במורד הצינור ונעלם, ומריו נכנס אחריו. השניים מגיעים בסופו של דבר ללימבו ומופרדים, כאשר מריו מוצא את עצמו בממלכת הפטריות הקסומה.

אחרי שמריו נוחת בממלכת הפטריות, הוא פוגש את טואוד, אשר מודיע למריו שאחיו נחת באדמות האפלות, הנמצאות בשליטתו של באוזר, אשר מתכוון לכבוש את ממלכת הפטריות. טואוד מציע לבקש עזרה מהשליטה של הממלכה, הנסיכה פיץ’, ולוקח את מריו לסיור בממלכה, ובסופו של דבר מוביל אותו לפיץ’. בינתיים, לואיג’י נוחת באדמות האפלות, שם הוא נרדף על ידי כוחותיו של באוזר ומנסה לברוח, אך בסופו של דבר נתפס על ידי קבוצת שאיי גאייז.

בטירה, פיץ’ מסבירה למריו שבאוזר מגיע לפלוש לממלכה שלה, והיא מתכננת לבקש מממלכת הג’ונגל לעזור לעצור אותו. כשהיא רואה עד כמה מריו נחוש להציל את אחיו, היא בוחנת את הגיבור הפוטנציאלי שלה במסלול אימון מלא מכשולים, שיאמנו אותו להשתמש בתוספות הכוח של הממלכה, ומסכימה לקחת אותו איתה אם יצליח לסיים אותו. עם זאת, מריו נכשל במסלול עשרות פעמים, אך בסופו של דבר הוא כל כך קרוב להשלמתו שלפיץ’ לא נותרה ברירה אלא לקחת אותו איתה, כאשר גם טואוד מצטרף אליהם. בינתיים, באוזר מגייס את צבא הקופה שלו לתוכניתו להשמיד את ממלכת הפטריות, וחושף שהוא רוצה להשתלט על הממלכה בגלל שהוא רוצה להתחתן עם פיץ’. קאמק, עוזרו, מודיע לו על הגעתו של מריו לממלכת הפטריות. עם זאת, באוזר אומר שהוא לא מודאג מזה. כמה חיילים אחרים בצבא הקופה מתריעים בפניו על נוכחותו של מריו, מה שגורם לבאוזר לראות בו יריב על ליבה של פיץ’. לאחר מכן, הוא מביא אליו את לואיג’י וחוקר אותו על מקום הימצאו של מריו. לואיג’י מתנגד בהתחלה, אבל נכנע לאחר שבאוזר מאבד את סבלנותו. לאחר מכן, באוזר מצווה על השומרים שלו לכלוא אותו בכלוב מעל ים לבה, שם גם אחרים, כגון לומלי והפינגווינים, נכלאו בכלוב על ידי חייליו של באוזר.

לאחר מכן מריו, פיץ’ וטואוד מטיילים בכמה אזורים, כמו ממלכת החול והאי של יושי, לפני שהם מגיעים בסופו של דבר לממלכת הג’ונגל. בדרך, פיץ’ מסבירה למריו על קופסאות סימני השאלה שמפוזרים בעולם, ואומרת שהם מלאים בכל מיני פריטים שיכולים לעזור להם. כשהם מגיעים לממלכת הג’ונגל, פיץ’ מבקשת מהמלך קרנקי קונג לגייס צבא של קונגים שיעזרו להם. הוא מסרב להצטרף לנסיכה, אבל אחר כך מסכים בתנאי שמריו יביס את בנו, דונקי קונג, בדו קרב. בהתחלה דונקי קונג גובר על מריו, אבל אחרי שנזכר בתוספות הכוח שפיץ’ סיפרה לו עליהם, מריו משתמש באחת מהקופסאות כדי להפוך למריו החתול. לאחר מכן הוא ממשיך להתחמק מהחביות של דונקי קונג, רודף אחריו ושורט אותו עד שהקוף מובס בסופו של דבר.

כעת, קרנקי קונג מוכן לעזור לגיבורים. הוא מציע שמריו, פיץ’ וטואוד, שאליהם מצטרף צבא קונג, ישתמשו בקארטים כדי לחזור לממלכת הפטריות, באמצעות דרך הקשת. בינתיים, הצבא של באוזר אורב לגיבורים בזמן שהם חוצים את דרך הקשת, ואחרי קרב קצר, חלק מהכביש נהרס. מריו ודונקי קונג נופלים אל האוקיינוס שמתחת, ושאר הקונגים נלכדים ונשלחים לכלא של באוזר. פיץ’ וטואוד, לעומת זאת, ניצלים וחוזרים לממלכת הפטריות, שם פיץ’ מזהירה את האזרחים מהגעתו הקרובה של באוזר ומצווה עליהם להתפנות. מריו ודונקי קונג מצליחים לצאת ממעמקי האוקיינוס, אבל צלופח מופיע ואוכל את שניהם. לאחר שבאוזר מגיע על סיפון הספינה שלו ומציע לפיץ’ נישואין, היא דוחה אותו, אך לאחר שקאמק מתחיל לענות את טואוד, היא מסכימה בחוסר רצון להינשא לו בכך שבאוזר הבטיח שלא יפגע בעוד טואודים. בינתיים, מריו ודונקי קונג, לאחר שמבינים שיש להם עבר משותף, בורחים מהפה של הצלופח דרך הרקטה של הקארט של דונקי קונג וממהרים לחתונתם של באוזר ופיץ’. מריו ודונקי קונג מנסים להיכנס לטירה בעזרת תוספות כוח ומצליחים לבסוף להיכנס.

בחתונה, באוזר מתכוון להוציא להורג את כל האסירים שלו בפומבי על ידי שרפתם בלבה, ואומר לפיץ’ שהוא עושה זאת בשבילה, פיץ’ לא מוכנה למעשה זה, ובאוזר מתרגז ומתגרש ממנה. טואוד מבריח פרח קרח בתוך זר פרחים ונותן אותו לפיץ’, שמקפיאה באמצעותו את באוזר וצבאו, בעוד לואיג’י משוחרר יחד עם האסירים האחרים, ושני האחים מתאחדים. טואוד ודונקי קונג עוזרים להדוף את צבא הקופה, אבל באוזר משחרר את עצמו ומשגר טיל ענקי כדי להרוס את הממלכת הפטריות. מריו מסיט את הטיל הרחק מהטירה של פיץ’, אל הצינור שהביא אותו לממלכת הפטריות. עם זאת, זה גורם לאלמנטים מממלכת הפטריות לעבור לברוקלין. באוזר הכועס מסתער על מריו וכמעט הורג אותו, אבל לואיג’י עוזר לו ומשתמש במכסה ביוב כדי להגן עליהם מפני נשיפת האש של יריבם. זה נותן למריו הזדמנות להשיג את כוכב העל שבאוזר הפיל. הכוכב הופך את האחים השרברבים לבלתי מנוצחים והכוח שלהם גדל, והשניים עובדים יחד כדי להביס את באוזר וצבאו. עם תבוסתו, באוזר מכווץ בעזרת פטריה מכווצת ונכלא בצנצנת. בסופו של דבר, האחים חוגגים והופכים לגיבורים של ברוקלין וכל התושבים וחבריהם החדשים של האחים מריעים להם, ואביו של מריו אומר לו שעכשיו הוא גאה בו. הסרט מסתיים בכך שהאחים מתגוררים בממלכת הפטריות, כשהצינור מאפשר להם לחזור לברוקלין בעת הצורך.

בסצנת אמצע הכתוביות, באוזר מנגן בפסנתר בעודו בכלוב. לפתע מופיע טואוד ואומר לבאוזר להיות בשקט, מה שמוביל את באוזר להתלונן בפני טואוד כשהוא סוגר את הדלת. בסצנה שאחרי הכתוביות, ישנה ביצה שנמצאת בביוב של ברוקלין. הביצה מתחילה לבקוע כשהמסך נהיה שחור, והיצור אומר “יושי”.