בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

גודזילה נגד קונג לצפייה ישירה

תיאור התוכן

גודזילה נגד קונג לצפייה ישירה, גודזילה נגד קונג להורדה, גודזילה נגד קונג תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, גודזילה נגד קונג כתוביות בעברית להורדה, Godzilla vs Kong לצפייה ישירה, Godzilla vs Kong להורדה, Godzilla vs Kong תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Godzilla vs Kong כתוביות בעברית להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ואיכות 4K בחינם. תקציר הסרט: גודזילה נגד קונג (באנגלית: Godzilla vs Kong) הוא סרט פעולה ומדע בדיוני אמריקאי והסרט הרביעי ביקום המפלצות של אולפני לג’נדרי. סרט זה אמור היה לצאת לאקרנים ב-20 בנובמבר 2020 בארצות הברית, אולם בסופו של דבר נדחתה יציאת הסרט ל-31 במרץ 2021, בעקבות התפרצות מגפת הקורונה.[1] במאי הסרט הוא אדם וינגרד ומככבים בו השחקנים אלכסנדר סקארסגארד, מילי בובי בראון, רבקה הול, בריאן טיירי הנרי, שון אוגורי, אייזה גונזלס, קייל צ’נדלר ודמיאן ביצ’יר. הצילומים שלו החלו ב-2018 וצולמו בהוואי ובאוסטרליה. זהו גם הסרט ה-36 בזיכיון של גודזילה, הסרט ה-12 בזיכיון של קינג קונג והסרט האמריקאי הרביעי של גודזילה. הסרט, המפגיש בין גודזילה לקינג קונג, צפוי לעסוק במאבק בין השניים כאשר במקביל הם נאלצים להתמודד מול איום גדול אף יותר. הסרט עצמו קיבל שבחים ביקורתיים על האפקטים, הוויזואליות ואופן הפעולה, אף שהתסריט והדמויות האנושיות נקטלו בידי המבקרים. הסרט שבר מספר שיאי קופות ונהיה ללהיט הסטרימינג המכניס ביותר בהיסטוריה של שרתי ה-HBO Max עד שהפסיד לסרט מורטל קומבט. תקציר העלילה: קונג וחבורת הרפתקנים יוצאים למסע מסוכן למצוא את ביתו האמיתי במעמקי האדמה, ואיתם ג’יה, נערה יתומה צעירה שיצרה קשר ייחודי עם הענק העוצמתי. אבל הם מוצאים עצמם בדרכה של גודזילה שיוצאת למתקפה הרסנית ותופסת את העולם לא מוכן. ההתנגשות בין שני הטיטאנים היא רק תחילתה של התעלומה הטמונה עמוק בתוך ליבת כדור הארץ.