בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בת הים הקטנה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בת הים הקטנה לצפייה ישירה, בת הים הקטנה להורדה, בת הים הקטנה מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, בת הים הקטנה דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, בת הים הקטנה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, בת הים הקטנה כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, בת הים הקטנה 2023 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית / דיבוב לעברית, The Little Mermaid לצפייה ישירה, The Little Mermaid להורדה, The Little Mermaid מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Little Mermaid דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Little Mermaid תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Little Mermaid כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, The Little Mermaid סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית / דיבוב לעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: בת הים הקטנה (באנגלית: The Little Mermaid) הוא סרט פנטזיה מוזיקלי אמריקאי שבוים על ידי רוב מרשל על פי תסריט מאת דייוויד מגי. סרט זה הוא עיבוד לייב אקשן לסרט ההנפשה משנת 1989 באותו השם, שהוא עצמו מבוסס על האגדה המפורסמת משנת 1837, בעלת אותו השם, מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. בסרט מככבת האלי ביילי בתפקיד הראשי, ולצדה מככבים ג’ונה האוור-קינג, מליסה מקארתי, חאווייר ברדם, דויד דיגס, אקוופינה, ג’ייקוב טרמבלי ונומה דומזווני. במאי 2016, נמסר לראשונה כי “סרטי וולט דיסני” שוקדת על פיתוח עיבוד מחודש לסרטם משנת 1989. בדצמבר 2017, נמסר כי למלאכת בימוי הסרט נשכר מרשל. צילומי הסרט התקיימו בעיקר באולפני “פיינווד” שבאנגליה ובאי סרדיניה שבאיטליה מינואר עד ליולי 2021. הסרט הופק בשיתוף פעולה בין “סרטי וולט דיסני”, ג’ון דלוקה, מרשל, וחברת “מארק פלאט הפקות”. בכתיבת והלחנת השירים עבור העיבוד המחודש, השתתף המוזיקאי לין-מנואל מירנדה, לצד המלחין אלן מנקן ששב עבור הלחנת הפרטיטורה והשירים. בכורת הסרט התקיימה בתיאטרון דולבי בלוס אנג’לס ב-8 במאי 2023, ולאחריה, בכיכר אודיאון לוקס לסטר שבלונדון ב-15 במאי 2023, בארצות הברית, עלה הסרט לאקרנים בפורמטי RealD 3D, IMAX, Dolby Cinema ו-4DX, בנוסף למסכים רגילים, ב-26 במאי 2023; ובישראל, ב-25 במאי 2023. תקציר העלילה: אריאל היא בת ים ובתו הצעירה של המלך טריטון, שליט אטלנטיקה. חרף האיסור שהטיל טריטון על בני עמו לעלות אל פני השטח לאחר מות אשתו מידי בן-אנוש, מוקסמת אריאל מהעולם האנושי, על אף שמעולם לא ראתה אותו, ובתמיכתם של חברה הטוב ביותר, פלאונדר, דג דפדוף אטלנטי, ושל סקאטל, ציפור סולה צפונית, היא אוספת חפצים אנושיים.

לאחר שהיא מחמיצה את הפגישה השנתית לקראת ירח האלמוג, בה הייתה אמורה להשתתף עם אחיותיה, מול טריטון, שנוזף בה; חומקת אריאל אל המערה בה היא מסתירה את החפצים שאספה, שם היא חוזה בזיקוקים מעל האוקיינוס ומחליטה לעלות אל פני השטח על מנת לראותם מקרוב. הזיקוקים מגיעים מספינתו של הנסיך אריק, נסיכה של ממלכה הממוקמת על האיים הסמוכים, שעל סיפונה שומעת אריאל את אריק מביע בפני ראש ממשלת האיים ואיש סודו הקרוב, גרימסבי, על רצונו לחקור את הלא-נודע במטרה לסייע לאנשי ממלכתו. כשסערה מגיעה והספינה עולה על שרטון, מחלצת אריאל את אריק ומביאה אותו לחוף, שם היא נעזרת בשירת הסירנה שלה על מנת להציל את חייו, אך נמלטת לפני שיוכל לשוב להכרתו. לאחר שאריק מתאושש, אמו, המלכה סלינה, אוסרת עליו להפליג שוב.

על התנהגותה החריגה של אריאל מעירות אחיותיה המשועשעות, ולאחר שהוא מאזין לשיחתן, חוקר טריטון את סבסטיאן ומגלה מפיו שהיא הצילה חיי אדם. זועם, ממתין טריטון במערתה של אריאל על מנת להתעמת איתה; וכשהיא מסרבת להישבע שלעולם לא תעלה שוב לפני השטח, הורס טריטון את אוסף החפצים האנושיים שלה. לאחר שטריטון עוזב, מגיעים פסוליאם וחליאם, זוג צלופחי ניבן ירוק שמציגים בפניה את מכשפת הים אורסולה, אחותו של טריטון ודודתה של אריאל, שמציעה לה את עזרתה.

במאורתה של אורסולה, מציגה אורסולה לאריאל עסקה – היא תהפוך אותה לאנושית למשך שלושה ימים, במהלכם עליה לקבל “נשיקת אמת” מאריק על מנת להישאר אנושית לצמיתות; ובאם תיכשל, תהפוך חזרה לבת ים ותהיה שייכת לאורסולה – על מנת להפוך לאנושית, על אריאל לוותר על סגולותיה כבת ים ועל קול שירתה, שעליה תשמור אורסולה בקונכייה שהיא עונדת על צווארה. אריאל מסכימה לתנאי העסקה, ולאחר שהיא מקבלת רגליים אנושיות, היא נלקחת אל פני השטח על ידי פלאונדר וסבסטיאן, שם היא ניצלת על ידי דייג, שלוקח אותה לטירתו של אריק. אריק, שמחפש בטירוף את האישה שהצילה את חייו, ממהר לפגוש את אריאל כשהוא שומע על הגעתה, אך מתאכזב לגלות שהיא חסרת-קול. באותו הערב, חוקרת אריאל את הטירה ומוצאת את אוסף האוצרות הימיים של אריק, אותם הוא צבר במהלך מסעותיו; ולאחר שהיא נמצאת על ידי אריק, השניים מבלים יחד בהתעמקות באוסף שלו.

למחרת, לוקח אריק את אריאל לסיור ברחבי הממלכה. סבסטיאן, שממשיך להשגיח על אריאל, מבין שאורסולה כישפה אותה לשכוח שעליה לנשק את אריק; והוא, סקאטל ופלאונדר לוקחים על עצמם לגרום לזוג להתנשק. השלושה כמעט מצליחים במשימתם, אך מסוכלים על ידי פסוליאם וחליאם. זועמת מהאפשרות שתאבד את השליטה על אריאל, אורסולה הופכת את עצמה לוונסה, צעירה יפהפייה, ומשתמשת בקול שירתה של אריאל על מנת להפנט את אריק.

למחרת בבוקר, מגלים אריאל וחבריה על כוונתו של אריק להכריז על אירוסיו לוונסה עם שקיעת החמה. סקאטל מגלה את זהותה האמיתית של ונסה ומודיעה על כך לאריאל, שממהרת למסיבת האירוסין, שם היא מתעמתת עם ונסה ומצליחה לשבור את הקונכייה שסביב צווארה. קולה של אריאל מושב לה והכישוף על אריק נשבר; אך לפני שביכולתם להתנשק, השמש שוקעת ואריאל הופכת בחזרה לבת ים, ואילו ונסה שבה לצורתה האמיתית כאורסולה.

אורסולה תופסת את אריאל וצוללת חזרה לאוקיינוס, שם השתיים נתקלות בטריטון, שמנסה לחלץ לשווא את אריאל מציפורניה של אורסולה. אורסולה מסבירה לטריטון כי העסקה שעשתה אריאל בלתי-ניתנת לשבירה, אך מסכימה לשחרר אותה תמורת חירותו וכתרו, והוא מאובק על ידי פסוליאם וחליאם. אורסולה אוחזת בקלשונו של טריטון בדיוק כאשר אריק מגיע לעזור; ובמהלך התגרה שמתפתחת, היא הורגת בטעות את צלופחיה. בזעמה, משתמשת אורסולה בקלשון כדי לגדול לגודל מפלצתי ומזמנת סערה על מנת לאיים על אריאל ואריק. בחסות הסערה, מצליחה אריאל לגרור את עצמה על גבי ספינה טרופה שהועלתה אל פני השטח ולסובב את ההגה ברגע הנכון על מנת לשפד את אורסולה באמצעות חרטום הספינה השבור. עם מותה של אורסולה, מושב טריטון לתחייה; והוא ואריאל מכירים בהקרבתם של האחד עבור השני. במקביל, אריק מצליח לשוב לחוף, שם סלינה מכירה בכך שאהבתו של אריק לאריאל הייתה אמיתית.

בסופו של דבר, מקבל טריטון את העובדה שעל אף שאריאל שבה הביתה כמו שרצה, היא אינה מרוצה מחייה הנוכחיים; ובעקבות דרישתו של סבסטיאן, מתרצה והופך את אריאל לבת-אנוש לצמיתות. לאחר שהיא מתאחדת עם אריק ונישאת לו, מחליט הזוג להפליג אל מים לא-נודעים ולחקור אותם, בברכת שני הוריהם ובתמיכתם של בני עמם משני העולמות.