בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בייבי בוס 2: עסק משפחתי לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בייבי בוס 2: עסק משפחתי לצפייה ישירה, בייבי בוס 2: עסק משפחתי להורדה, בייבי בוס 2: עסק משפחתי תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, בייבי בוס 2: עסק משפחתי כתוביות בעברית להורדה, בייבי בוס 2: עסק משפחתי מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, בייבי בוס 2: עסק משפחתי דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, בייבי בוס 2 לצפייה ישירה או להורדה, בייבי בוס 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, בייבי בוס 2 כתוביות בעברית להורדה, בייבי בוס 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Boss Baby 2: Family Business לצפייה ישירה, The Boss Baby 2: Family Business להורדה, The Boss Baby 2: Family Business תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Boss Baby 2: Family Business כתוביות בעברית להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD / איכות 1080p / איכות 4K ובחינם. תקציר הסרט: בייבי בוס 2: עסק משפחתי (באנגלית: The Boss Baby: Family Business) הוא סרט הנפשה ממוחשבת מבית דרימוורקס הנפשה, שמשמש כסרט המשך לסרט “בייבי בוס” משנת 2017. הסרט יצא לאקרנים ב-2 ביולי 2021. עלילת הסרט מתבססת באופן חופשי על ספר ילדים משנת 2010 באותו השם מאת מרלה פראזי. פיל הרטמן הפיק את הסרט, וטום מקגראת’ ביים אותו על פי תסריט של מייקל מקולרס. הסרט הופץ על ידי חברת סרטי יוניברסל. תקציר העלילה: טים ואחיו הקטן הבייבי בוס נהפכו למבוגרים והתפצלו. טים עכשיו נשוי ואבא לשתי בנות וטד הוא מנהל בכיר. אולם כאשר בייבי בוס חדשה מגיעה הם מתאחדים ופותחים עסק משפחתי. טים ואשתו קרול הסופר-אמא חיים בפרברים עם בתם בת ה-7, טאביטה והתינוקת הסופר חמודה, טינה.